אפל צפויה להשיק בשבוע הבא iPhone SE חדש בעלות נמוכה

ענקית הטכנולוגיה צפויה להשיק מספר מוצרים חדשים באירועים שיתקיים ב-8 במרץ • לפי הדיווחים, הגרסה החדשה של iPhone SE תהיה עם אחסון מוגדל ותמיכה בזיהוי פנים וב-5G • ומה עוד צפוי?

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Shutterstock, John Gress Media Inc
טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Shutterstock, John Gress Media Inc

ענקית הטכנולוגיה אפל תקיים את אירוע ההכרזה הבא שלה ב-8 במרץ. האירוע ממותג תחת השם: "Peek performance". האירוע יתקיים במתכונת וירטואלית, בדומה לשאר ההכרזות של אפל בשנתיים האחרונות.

על פי השמועות, אפל צפויה להכריז על iPhone SE בעלות נמוכה. בשנת 2020 החברה השיקה iPhone SE עם חיישן טביעת אצבע בעלות 399 דולרים. לפי הדיווחים ברחבי העולם מדובר בגרסה חדשה לאייפון הזה עם זיכרון אחסון מוגדל ותמיכה בזיהוי פנים וב-5G. לצד זאת, החברה צפויה להשיק גרסה מעודכנת ל-iPad Air, כך לפי דיווח ב"בלומברג". האנליסטים לא בטוחים אם האייפד החדש, iPad Air 5, יקבל פאנל OLED וישודרג מה-LCD שהיה עד עכשיו.

בהכרזות האביב, אפל לרוב משיקה MacBook תורן אחד, ולכן הגיוני להניח שנראה MacBook Air חדש גם הפעם. ישנה חרושת שמועות כי הבשורה במחשב החדש תהיה דווקא מעבד עצמאי חדש של אפל, M2. לצד עוד הכרזות, אפל צפויה לשחרר את iOS 15.4, גרסה חדשה למערכת ההפעלה שלה עם פיצ'רים חדשים כמו האפשרות להשתמש בזיהוי הפנים תוך כדי עטיית מסיכה. ישנן גם שמועות על כך שאפל תשיק AirPods Pros 2.