ועידת הרכב של גלובס: המחירים עולים, ושיאי המכירות נשברים

ערן יעקב, מנהל רשות המסים, יפתח את הוועידה בשיחה על האתגרים וההזדמנויות במיסוי כלי רכב • בין המשתתפים: יעל סלומון, מנהלת אגף מטרו במינהל התכנון; דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי; גיא שר, מנכ"ל ויה ישראל; ועוד

ועידת הרכב 2022
ועידת הרכב 2022

על רקע שגשוג שוק הרכב הישראלי והתחזיות להתרחבות השימוש ברכבים חשמליים, כמו גם המהפכה בתחום התחבורה הציבורית, ועידת הרכב השנתית של גלובס תכנס את כל המומחים והמשפיעים בתחום לדיון מקיף בשינויים הצפויים לנו.

הוועידה תתקיים במרכז פרס לשלום וחדשנות, רחוב קדם 132 ביפו, החל בשעה 9:00.

כללי המשחק בשוק הרכב הישראלי השתנו בשנה האחרונה. למרות המחירים ההולכים ומטפסים והעלייה במחירי הדלק, השוק המקומי נהנה משיא מכירות שלא נראה כמותו שנים. עקומת הצמיחה במכירות כלי רכב בישראל היא מהגבוהות במדינות המתפתחות, מכירות רכבי היוקרה בעלייה מתמדת' ושוק הרכב החשמל מאיץ קדימה.

מנגד, המדיניות הממשלתית מעודדת מעבר מרכב פרטי לתחבורה ציבורית. יעל סלומון, מנהלת אגף מטרו במינהל התכנון, תרחיב בנושא. מגיא שר, מנכ"ל ויה ישראל, נשמע על תחבורה ציבורית מותאמת וגמישה - מה קורה בעולם ומה צפוי לנו בישראל; ויובב מידד, סמנכ"ל צמיחה Moovit, יציג את המדד המשותף של גלובס ו-Moovit לבחינת אמינות התחבורה הציבורית.

עם צחי מרקור, בעלים ומנכ"ל חניוני הצלחה, נדון בעתיד החניונים עם כניסת הרכב האוטונומי לשוקף ועם דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, נדבר על מהפכת הרכב החשמלי במרחב הציבורי.

נארח גם את מי-רון לוי, סמנכ"ל קבוצת לוי יצחק; את סיגל עוז, מנכ"לית גלגלים - זירת מסחר דיגיטלית לחלפים וטיפולי רכב; ואת נטע לביא, סמנכ"ל מוצר Wobi; לשיחה על השינויים שעוברים על שוק הרכב הישראלי בשנתיים האחרונות: העלייה במחירי הדלק, החלפים והביטוחים והזינוק במכירת מכוניות יד שנייה.

עוד יהיו איתנו חגי זיס, מנכ"ל אוטוטוקס, המפתחת אמצעי לתקשורת אלחוטית בין כלי רכב לבין תשתיות כבישים; ורונן שמאלי, מנכ"ל ארגוס, המפתחת הגנת סייבר לרכב.

*** גילוי מלא: הוועידה בחסות לובינסקי ו-GOLDMAN CARS