שריפה פרצה במפעל הממתקים של שטראוס-עלית בנוף הגליל

שישה צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל הצליחו להשתלט על האש שפרצה במפעל • לא נמצאו לכודים או נפגעים בשריפה • משטראוס נמסר: "מדובר באירוע נקודתי בחדר ההדרכה, לא בשטחי המפעל. האש כובתה"

השריפה במפעל של שטראוס-עלית בנוף הגליל / צילום: כב''ה צפון
השריפה במפעל של שטראוס-עלית בנוף הגליל / צילום: כב''ה צפון

שריפה פרצה הערב (ב') במפעל הממתקים של שטראוס-עלית בנוף הגליל. שישה צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל הצליחו להשתלט על האש שכובתה. לא נמצאו לכודים או נפגעים בשריפה.

ביום חמישי האחרון התקיים סיור של בכירי משרד הבריאות במפעל, בעקבותיו הוחלט להתלות את תקן האיכות של המפעל למשך תקופה של שלושה חודשים. בימים אלה המפעל עובר ניקוי וחיטוי בעקבות גילוי חיידקי סלמונלה שהובילו לריקול נרחב של כל מוצרי השוקולד, הסוכריות והמסטיקים שיוצרו במפעל בחודשים האחרונים.

משטראוס נמסר: "מדובר באירוע נקודתי בחדר ההדרכה, לא בשטחי המפעל. האש כובתה. אין נפגעים".

השריפה במפעל של שטראוס-עלית בנוף הגליל / צילום: כב''ה צפון
 השריפה במפעל של שטראוס-עלית בנוף הגליל / צילום: כב''ה צפון

מדוברות הכבאות וההצלה נמסר: "בשעה 21:17 התקבל דיווח על שריפה במפעל הממתקים של שטראוס עלית בעיר נוף הגליל. למקום הוזנקו שישה צוותים מתחנת נוף הגליל. בהגיעם למקום זיהו הצוותים עשן רב היוצא מאחד מחדרי המפעל (לא חדר ייצור)".

לפי דוברות הכבאות וההצלה, "לוחמי האש ביצעו פריצה למבנה, סריקה אחר לכודים וערכו כיבוי למוקד הבעירה שהיה בתקרה האקוסטית. הודות לפעולה מהירה של צוותי הכיבוי לצד מערכות גילוי האש ומתזי המים במפעל שנכנסו לפעולה, נמנע נזק גדול יותר. באירוע לא היו נפגעים, נזק נגרם לחדר שבער. נסיבות פרוץ השריפה אינן ידועות וייחקרו על-ידי חוקר דליקות".

מפקד האירוע, רב-רשף רוני פרץ, מסר: "בשעה 21:17 קיבלנו דיווח במוקד 102 צפון על שריפה בשטח מפעל שטראוס בנוף הגליל. מיד הזנקנו למקום צוותים רבים מתחנות נוף הגליל. כשהגענו למקום, זיהינו בעירה בחדר הדרכה של המפעל, ביצענו פעולות כיבוי ושחרור עשן והגענו לשליטה באירוע".