ענקית השבבים אנבידיה מודיעה על גיוס של 1,000 עובדים בישראל בשנה הקרובה

החברה תגייס מהנדסי תוכנה וחומרה, מפתחי שבבים, ארכיטקטים וחוקרים שיעסקו ב"פיתוח הדור הבא של טכנולוגיות בינה מלאכותית" • סמנכ"ל משאבי האנוש בחברה: "המשך הרחבת מרכז הפיתוח שלנו בישראל ממחיש את האמון הרב של אנבידיה בהון האנושי הייחודי של מדינת ישראל"

אנבידיה. חברת השבבים בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בארה''ב / צילום: Shutterstock, Michael Vi
אנבידיה. חברת השבבים בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בארה''ב / צילום: Shutterstock, Michael Vi

התחרות מול אינטל ממשיכה לגבור, גם כאן בישראל: ענקית השבבים אנבידיה , חברת השבבים בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בארה"ב, הכריזה כי היא מתכננת להרחיב את הפעילות שלה בישראל ולגייס 1,000 עובדים נוספים בשנה הקרובה, בנוסף לכ-1,000 העובדים שגייסה החברה מאז הושלמה רכישת מלאנוקס לפני כשנתיים.

לפי ההודעה, העובדים החדשים יצטרפו ל-3,000 עובדי אנבידיה בישראל. לצד זאת, בשנה האחרונה החברה גייסה כ-600 עובדים לתשעת מרכזי המחקר והפיתוח שלה בישראל.

החברה, שהוקמה ב-1993 ושוויה עומד על למעלה מ-670 מיליארד דולר נכון לינואר האחרון, צפויה לגייס מהנדסי תוכנה וחומרה, מפתחי שבבים, ארכיטקטים וחוקרים לתפקידים ברמות ניסיון שונות, שיעסקו ב"פיתוח הדור הבא של טכנולוגיות בינה מלאכותית, שבבי  CPU ו-DPU , תקשורת מואצת ועוד". הם יפתחו למעשה טכנולוגיות ומוצרים בתחומי הרובוטיקה, פלטפורמת העולמות הווירטואליים של אנבידיה, ה- Omniverse  ועוד. 

עו"ד גדעון רוזנברג, סמנכ"ל משאבי אנוש באנבידיה ישראל מסר כי "המשך הרחבת מרכז הפיתוח שלנו בישראל ממחיש את האמון הרב של אנבידיה בהון האנושי הייחודי של מדינת ישראל. אנו גאים להמשיך את מומנטום הצמיחה ולגייס 1,000 עובדים חדשים למגוון רחב של תפקידים שישחקו תפקיד משמעותי בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות פורצי דרך, בעבודה משותפת עם הצוותים הגלובליים שלנו". 

אנבידיה מקיימת לצד פעילות הפיתוח גם שיתופי פעולה עם אקו-סיסטם הישראלי כמו תוכנית NVIDIA Inception לטיפוח סטארט-אפים חדשניים, שכוללת כיום למעלה מ-350 חברות ישראליות ותוכנית המפתחים NVIDIA Developer Program, המונה אלפי מפתחות ומפתחים ישראלים.

בשנה שעברה, גם חברת אינטל  הכריזה שהיא מתרחבת ותקים בניין חדש בחיפה לצד גיוס של כ-1,000 עובדים, יעד שכיום החברה מסרה כי היא עמדה בו וגייסה אף מעליו.