בהשקעה של 2 מיליון שקל: תור גיימינג פותחת חנות נינטנדו שנייה בישראל

בקיץ הקרוב ישראל תהפוך להיות המדינה היחידה בעולם בה יש שתי חנויות רשמיות של נינטנדו: תור גיימינג, הנציגה הרשמית של המותג בישראל, פותחת חנות נוספת שלו באילת • לפי ההערכות, החנות תמוקם במתחם ביג אילת ותוקם בהשקעה של כשני מיליון שקל

חנות נינטנדו בתל אביב / צילום: אור גליקמן
חנות נינטנדו בתל אביב / צילום: אור גליקמן

תור גיימינג, הנציגה הרשמית של חברת נינטנדו בישראל, פותחת חנות נוספת של מותג התוכן והמשחקים הבינלאומי. החנות תיפתח באילת בקיץ הקרוב בהשקעה של כשני מיליון שקל. לפני שלוש שנים, בקיץ 2019, נפתחה החנות הראשונה של ענקית משחקי הווידאו היפנית בדיזנגוף סנטר בתל אביב, והיא מתפרשת על פני שטח של 150 מ"ר, וגם החנות שתיפתח באילת תהיה בסדר גודל דומה. לפי הערכות, החנות תמוקם במתחם ביג אילת.

חברת נינטנדו השיקה פעילות רשמית בישראל לפני כשלוש שנים ומאז הקמתה אירחה למעלה מחצי מיליון מבקרים, בין היתר במסגרת מפגשי קהילה, אירועים ופעילויות. באירוע הפתיחה שהתקיים ביוני 2019 השתרע תור שלפי ההערכות הגיע לכ-2,500 מעריצים של המותג.

"לאור ההצלחה הגדולה של נינטנדו תל אביב, היה לנו ברור שאנו רוצים להרחיב את הפריסה הארצית ולגרום לעוד הרבה חיוכים אצל ילדים והורים", אומר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג. "אנו רואים בבית האוהדים בתל אביב חלק עיקרי מהצלחת המותג בישראל ומבניית הפופולאריות האדירה של עולמות התוכן של נינטנדו בקרב הקהל הישראלי, כך שחנות נוספת באילת, אליה מגיעים בדרך כלל כדי לנפוש ולבלות, היא התפתחות טבעית ומתבקשת, שתעשיר את חווית הבילוי לכל המשפחה בעיר הדרומית.

נינטנדו נוסדה ביפן ב-1889 במטרה לייצר קלפי משחק, ובשנות ה-70 שינתה את ייעודה ועברה לייצר קונסולות משחק. בסוף שנות ה-80 השיקה נינטנדו את האחים סופר מריו, אחד מהמשחקים הנמכרים ביותר בהיסטוריה. מדובר בחברת משחקי הווידיאו הגדולה והרווחית בעולם בזכות דמויות כמו מריו, פוקימון, דונקי קונג וזלדה, וקונסולות כמו Nintendo Switch ו- Game Boy Wii.

רון קלדס / צילום: אור גליקמן
 רון קלדס / צילום: אור גליקמן

חנות הדגל המרכזית של המותג נפתחה לפני כ-14 שנה ברוקפלר סנטר שבניו יורק, והחנות שנפתחה בתל אביב הייתה החנות הרשמית שנייה בעולם שנושאת את שם המותג. חנות נוספת נפתחה בטוקיו שביפן, ובקיץ הקרוב ישראל תהפוך להיות המדינה היחידה בעולם בה יש שתי חנויות רשמיות של המותג.

חברת תור גיימינג, המשווקת הרשמית בישראל, הוקמה על ידי תור, מי שבין היתר הקים וניהל את איידיגיטל ואייקון גרופ - המפיץ הרשמי של אפל בישראל. מנכ"ל החברה הוא רון קלדס.