במשרד התחבורה מחפשים מנהל לרשות המטרו

ועדה בראשות מנכ"לית משרד התחבורה, חברים נציגי נציבות שירות המדינה, אגף התקציבים באוצר, החשב הכללי באוצר ונציג ציבור מחפשת מנהל לרשות המטרו • המנהל שייבחר יהיה אחראי על הפיקוח על פרויקט התשתית הגדול ביותר שבוצע אי-פעם בישראל במורכבותו, בגודלו ובתקציבו 

מטרו / אילוסטרציה: Shutterstock, prochasson frederic
מטרו / אילוסטרציה: Shutterstock, prochasson frederic

ועדת האיתור למנהל רשות המטרו פרסמה פנייה לאיתור מועמדים. הפנייה כוללת את תפקיד מנהל הרשות כמי שיהיה או תהיה אחראי על ניהול וקידום רשות המטרו, איוש תפקידים והקמת צוותי עבודה, ניהול תקציב של 150 מיליארד שקל - עלות הפרויקט, וכן ניהול היחידה שצפויה למנות כ-30 עובדים.

ניסיונו הנדרש של המועמד עומד על שמונה שנים בתפקיד ניהולי וניסיון מקצועי של חמש שנים בתחומי האסדרה שנדרשים למטרו, או ניסיון מקצועי של שמונה שנים בתחום התשתיות או האסדרה וכן חמש שנים בתפקיד ניהולי בכיר.

בוועדה, בראשות מנכ"לית משרד התחבורה, חברים נציגי נציבות שירות המדינה, אגף התקציבים באוצר, החשב הכללי באוצר ונציג ציבור. נציגי האוצר והתחבורה יהיו שווים במספרם, ונציג הציבור שנבחר לכהן בוועדה הוא אייל גבאי, יו"ר קופת חולים מאוחדת ולשעבר מנכ"ל משרד רה"מ ומנהל רשות החברות.

המנהל שייבחר יהיה אחראי על הפיקוח על פרויקט התשתית הגדול ביותר שבוצע אי-פעם בישראל במורכבותו, בגודלו ובתקציבו לחפירת שלושה קווי מטרו באורך 150 קילומטרים מתחת ל-24 רשויות מקומיות.