המופע המשותף של גידי גוב ויהודה פוליקר והבלדה המרגשת של רינה סאוואיאמה

שני ענקי התרבות מתאחדים שוב על במה אחת • כוכבת הפופ שכדאי לכם להכיר • הפיצ'ירים הייחודים של האוזניות החדשות של LG • השבוע במוזיקה 

גידי גוב ויהודה פוליקר / צילום: גבריאל בהרליה
גידי גוב ויהודה פוליקר / צילום: גבריאל בהרליה

הופעה

גידי גוב ויהודה פוליקר
היכל התרבות ת"א

תאריך: 17.9.22
משך ההופעה: כשלוש שעות
מחיר כרטיס: 335-185 שקלים

שני מוזיקאים בולטים במוזיקה הישראלית, גידי גוב ויהודה פוליקר, מעצימים זה את להיטיו הרבים של זה, על במה אחת, כאילו היו החברים הכי טובים מאז ומעולם.

יהודה פוליקר וגידי גוב כבר שיתפו פעולה בעבר. פוליקר הלחין רבים מהשירים ב"דרך ארץ", אלבומו של גוב משנת 1987, שכלל להיטים רבים, ביניהם "פרח", "יורם", "כמעט סתיו", ו"שלל שרב"; והיה לאלבום הנמכר והמושמע ביותר בקריירה של גוב עד אז: 50 אלף עותקים נמכרו ממנו.

35 שנים אחרי, גוב ופוליקר מתאחדים במופע משותף בהיכל התרבות, בו נחשפת הכימיה הזוגית הנהדרת שלהם. פוליקר ישיר את שיריו האהובים דוגמת "דברים שרציתי לומר", "התחלה חדשה", "יום שישי" ו"עיניים שלי". גוב ישיר שירים מהרפרטואר שלו את "יש אי שם", "עניין של זמן", "נאחז באויר" ו"אין עוד יום".

שורה תחתונה: שני ענקי תרבות על במה אחת.

סינגל

רינה סאוואיאמה 
Phantom

ז'אנר: פופ/רוק
אורך: 4:25 דקות
מספר השמעות (ספוטיפיי): 890 אלף (נכון ל־11.9)

דמיינו את הקאנטרי־פופ של שנאייה טוויין מתחבר למוזיקת הפופ של דרום קוריאה, ה"קיי־פופ", בתוספת גיטרות עם דיסטורשן וסאונד של רוק אצטדיונים. את כל האלמנטים האלה משלבת במוזיקה שלה הזמרת הבריטית־יפנית רינה סאוואיאמה (Rina Sawayama).

אלבום הבכורה שלה, "Sawayama" יצא בשנת 2020, ונחל הצלחה מסחרית בזכות להיטי פופ היברידיים שדיברו גם אל בני נוער וגם אל מבוגרים. הלהיט הבולט בו, "XS", הושמע מעל ל־47 מיליון פעמים (וזה רק בספוטיפיי!). השנה היא השתתפה באלבומה החדש של Charli XCX - מכוכבות הפופ הגדולות בעולם כיום.

הזמרת רינה סוואימה / צילום: Shutterstock, Caron Watson
 הזמרת רינה סוואימה / צילום: Shutterstock, Caron Watson

לקראת צאת אלבומה השני "Hold The Girl" בחודש הבא, משחררת סאוואיאמה סדרת סינגלים מוצלחים, שהאחרון והחדש שבהם הוא "Phantom": בלדה מרגשת שכתבה סאוואיאמה על כך שהיא נוטה לרצות אנשים וכיצד הנטייה הזו גורמת לה לאבד את עצמה.

שורה תחתונה: כוכבת הפופ שכדאי לכם להכיר.

גאדג'ט

אוזניות כפתור (Earbuds)
LG Tone Free 2022 

חברה: LG
זמן סוללה: 9 שעות
מחיר: 230-184 דולרים

לארבעת הדגמים החדשים של סדרת Tone Free מתוצרת LG יש שלל פיצ'רים. האוזניות האלחוטיות עמידות במים בתקן IPX7, הן מספקות 9 שעות שימוש בטעינה אחת, יש להן סינון רעשים משופר ותמיכה בטעינה אלחוטית, והן מעוצבות בצורה ארגונומית, כך שיתאימו למבנה האוזניים של המשתמש.

LG Tone Free 2022 / צילום: LG
 LG Tone Free 2022 / צילום: LG

כל ארבעת הדגמים בסדרה משלבים טכנולוגיות Meridian HSP של Meridian Audio הבריטית, המספקות איכות שמע משופרת. יש לדגמים עוד פיצ'ר ייחודי והכרחי: UVnano - מארז הנשיאה של האוזניות המנקה אותן מבקטריות.

הדגם המתקדם בסדרה, ה-T90, יכלול לראשונה בעולם את טכנולוגיית ה-Dolby Head Tracking של Dolby Atmos, היוצרת אפקט צליל היקפי משופר (Surround sound).

שורה תחתונה: כל הפיצ'רים שרק אפשר לבקש. 

סטרימינג

5 השירים המושמעים בספוטיפיי בישראל
(נכון לשבוע שבין 8.9-2.9)