מאור כהן מארח את דני סנדרסון ויאיר ניצני והסינגל של לאברינת' מציב רף צפיות גבוה

שלושה דורות של יוצרים המשלבים הומור במוזיקה שלהם נפגשים על במה אחת • האיש שהפיק את האלבומים של ביונסה, קנייה ווסט וסיה משחרר סינגל המוכיח שהוא הווקליסט הגדול ביותר היום • והאוזניות החדשות של סוני • השבוע במוזיקה 

מאור כהן / צילום: יח''צ
מאור כהן / צילום: יח''צ

הופעה

מאור כהן מארח את דני סנדרסון ויאיר ניצני
זאפה אמפי שוני

תאריך: 1.10.22
משך ההופעה: כשעתיים
מחיר כרטיס: 159-139 שקלים
זמינות כרטיסים: דרך האתר www.zappa-club.co.il

לו היתה רשימת אמנים המיטיבים לשלב הומור עם מוזיקה ישראלית, היא בוודאי היתה כוללת את מאור כהן מ"זקני צפת", מוזיקאי מוכשר לא פחות משהוא קומיקאי מחונן, יאיר ניצני מ"תיסלם", מהמבצעים וכותבי השירים השנונים ביותר, ודני סנדרסון מ"כוורת", אבי אבות הנונסנס המוזיקלי הישראלי.

שלושה דורות של הומור, משנות השבעים ועד התשעים - יהיה מעניין לראות את הכימיה ביניהם על במה אחת.

בערב, שהוא חצי סטנד אפ וחצי הופעת רוק, חוברים השלושה למה שמובטח להיות "השילוב הבלתי אפשרי והייחודי בין השירים האהובים של מאור כהן לבין קטעי הומור מצחיקים עד דמעות".

שורה תחתונה: אי אפשר לחשוב על חיבור הרמוני יותר. 

סינגל

Kill For Your Love 
לאברינת' 

ז'אנר: פופ / אלקטרוני / סול
אורך: 3:12 דקות
מספר השמעות בספוטיפיי: 2.57 מיליון (נכון ל־22.9)

הוא כונה "אחד המוזיקאים הבריטיים החשובים בדורו", כתב והפיק אלבומים לביונסה וקניה ווסט, הקים את להקת "LSD" עם הזמרת סיה ודי ג'יי דיפלו, היה מועמד לפרס הגראמי על הפקת אלבום לדה וויקנד וזכה באמי על הפקת הפסקול של "אופוריה" - סדרת הלהיט של HBO. שני האלבומים שהוציא עד כה קטפו פרסים, זכו להערכת המבקרים וכבשו את צמרות המצעדים.

כעת הזמר, כותב השירים ומפיק התקליטים הבריטי, טימות'י מקינזי, הידוע בשם הבמה לאברינת', מוציא סינגל חדש ושני מתוך אלבומו Ends & Begins שייצא בחודש הבא. "Kill For Your Love", מתחיל עם קלטת שמנוגנת לאחור ומשתלבת עם קצב בס עמוק. לא לוקח הרבה זמן ולאברינת' נכנס אל השיר, עם קול שביסס אותו כאחד הווקליסטים הטובים במוזיקת הסול־אר אנד בי. המיקס של כל אלה צובע את השיר בגוונים עתידיים.

לאברינת' / צילום: Reuters
 לאברינת' / צילום: Reuters

שורה תחתונה: הסינגל מבשר שעוד אלבום של לאברינת' יזכה להערכה והוקרה.

גאדג'ט

שם הדגם: WH-1000XM5
שם החברה: סוני 

סוג האוזניות: קשת (Over Ear)
זמן סוללה: 29 שעות נגינה רצופות
מחיר: 1590-1220 שקלים

האוזניות החדשות של סוני, ה-WH-1000XM5, קלות ונוחות מאוד, הקשת מרופדת ובנויה היטב, אך הן לא מתקפלות למצב קומפקטי. יש להן יכולת לזהות תנועה, פעילות או מיקום ובהתאם להחליף פרופילי שמע: כך למשל בחדר יופעל ביטול הרעשים, וביציאה לרחוב יופעל מצב רעשי סביבה, זאת כדי לאפשר למשתמש להישאר קשוב למתרחש.

WH-1000XM5 / צילום: סוני
 WH-1000XM5 / צילום: סוני

פיצ'ר ביטול הרעשים האקטיבי באוזניות של סוני נחשב לטוב בעולם. אלא שהסאונד שלהן רחוק מלהיות סאונד "טבעי". זהו סאונד "מטופל" מאוד. המשמעות של זה: האלבום שאתם רגילים להאזין לו מגיל 16 ונשמע נפלא כפי שהוא, לפתע יישמע לכם קצת אחרת. יש מי שיאהבו זאת, יש מי שלא. הן מגיעות בצבעים שחור
ולבן־כסוף, ויש להן תעודת אחריות לשנתיים.

שורה תחתונה: מצטיינות בביטול רעשים.

סטרימינג

5 השירים המושמעים בספוטיפיי בישראל
(נכון לשבוע שבין 9.9-15.9)