דיווח: אילון מאסק מחפש מנכ"ל חדש לטוויטר

לאחר שהריץ סקר משתמשים בקרב העוקבים בטוויטר, הבעלים והמנכ"ל החדש של הרשת החברתית עמד בהבטחתו לפעול לפי תוצאות הסקר - והחל לחפש מנכ"ל חדש במקומו, כך לפי פרסום של CNBC

אילון מאסק / עיבוד: Reuters, Idriss Bigou-Gilles
אילון מאסק / עיבוד: Reuters, Idriss Bigou-Gilles

הבעלים והמנכ"ל הנכנס של טוויטר אילון מאסק מחפש מנכ"ל חדש לרשת החברתית, כך לפי פרסום ברשת CNBC . מינוי המנכ"ל חדש, אם אכן יקרה, מגיע לאחר שמאסק הריץ משאל בקרב משתשי טוויטר לגבי השאלה האם להישאר בתפקיד או לסגת. רוב העוקבים הצביעו בעד החלפתו של מאסק בתפקיד.

מאסק, שרכש את החברה תמורת 44 מיליארד דולר באוקטובר האחרון, אמר בעבר כי תפקידו כמנכ"ל יהיה זמני. בחודש שעבר אמר מאסק כי הוא "מצפה לצמצם את הזמן שלי בטוויטר ולמצוא מישהו אחר לנהל את החברה לאורך זמן". עם זאת, ביום ראשון הוא צייץ כי אין יורש אפשרי עבורו בחברת המדיה החברתית.

מאז רכש מאסק את החברה ומינה את עצמו למנכ"ל, הספיק האיש העשיר בעולם לבצע מספר צעדים שנויים במחלוקת שיצרו, לדעת רבים, כאוס ברשת החברתית, ביניהם הפסקת הניטור אחר מידע כוזב בנוגע לקורונה, פיטורים של כמחצית מהעובדים בחברה, איסור על פרסום של רשתות חברתיות מתחרות - והסרתו תוך שעות ספורות, חסימה של חשבונות עיתונאים מ-CNN, וושינגטון פוסט וניו יורק טיימס בטענה כי סיכנו את משפחתו על ידי שיתוף מיקומו בזמן אמת - מה שזכה לגינוי של האו"ם ואיחוד האירופי והביא להיפוך ההחלטה, וכאמור - התייעצות על ידי משאל בקרב עוקביו לגבי המשך תפקידו כמנהיג.