הושק בישראל: הדור החדש של הקרוס-אובר מרצדס GLC

הדגם יוצע עם מנוע טורבו בנזין ועם הנעת פלאג-אין בעלת טווח חשמלי ארוך, במחיר שמתחיל ב-470 אלף שקל

רכב הכביש-שטח מרצדס GLC / צילום: יח''צ
רכב הכביש-שטח מרצדס GLC / צילום: יח''צ

חברת כלמוביל השיקה השבוע את הדור החדש של רכב הכביש-שטח מרצדס GLC. הרכב עבר שינויים חיצוניים קלים אולם ניצב על פלטפורמה חדשה עם תא נוסעים חדש ומערכות הנעה חדשות. הוא ארוך יותר בכ-6 סנטימטר מקודמו וניצב על בסיס גלגלים באורך כ-2.89 מטר. תא הנוסעים משלב מסכים גדולים עם ממשק קולי וחזותי מתקדם ומערכות בטיחות היקפיות מדור אחרון. 

אחת מכל 10 מכוניות שעלו השנה על הכביש - חשמלית. זה הדגם המוביל | בלעדי
המיסוי על רכבים חשמליים יקפוץ ל־20% בתחילת השנה. האם הביקוש ייעצר?
מספר מותגי הרכב צפוי לזנק בחודשים הקרובים, אך המחירים לא בהכרח יירדו

הרכב משווק בישראל בשלב הראשון עם מנוע בנזין בנפח 2 ליטר טורבו בשתי גרסאות ועם גרסת פלאג-אין חדשה, כולן עם הנעה כפולה. גרסת הפלאג-אין מצוידת בסוללה גדולה יחסית של כ-31 קילוואט ומסוגלת להשיג טווח חשמלי בלבד של עד 120 ק"מ בהתאם לגרסה. ההספק הכולל של הדגם עומד על 313 כ"ס.

המחיר מתחילים בכ-470 אלף שקל לגרסת הבנזין ההתחלתית עם 204 כ"ס ומגיעים, עד כ-590 אלף שקל לגרסת הפלאג-אין המפוארת.