יוצאת לשוק: הדור המחודש של הקרוס-אובר החשמלי הפופולרי "גיאומטרי C"

חברת גיאו-מובילטי מקבוצת יוניון מוטורס השיקה את הדור המחודש ומציגה טווח משופר ומספר שינויים בעיצוב הפנים והחוץ • המחירים נעים בין 145 ל-158 אלף שקל

גילי גיאומטרי C מחודשת / צילום: יח''צ
גילי גיאומטרי C מחודשת / צילום: יח''צ

חברת גיאו-מובילטי מקבוצת יוניון מוטורס השיקה את הדור המחודש של הקרוס-אובר החשמלי הפופולרי "גיאומטרי C". הרכב עבר מספר שינויי עיצוב שמתמקדים בחרטום וכוללים פגוש קדמי חדש, פנסי חזית חדשים ופס תאורה רוחבי.

תא הנוסעים עבר מספר שינויים בעיצוב ובמערך הפיקוד וכולל כעת פיקוד על ההילוכים באמצעות מוט על ההגה, הגה חדש, משענת מרכזית חדשה ועוד. מערכת המולטימדיה עברה עדכון תוכנה שכולל כעת ממשק מלא בשפה העברית, תוכנית ניווט מובנית ועוד.

גם הריפוד הפנימי שודרג וחבילת השטיחות כוללת כעת גם ניטור של תנועה חוצה מאחור, מערכת להתרעה מפני פתיחת דלתות בדרך לא פנויה ועוד. המפרט של יחידת ההנעה נותר ללא שינוי עם מנוע חשמלי בהספק 204 כ"ס וסוללות בקיבולת 53 קילוואט-שעה בדגם הרגיל או 70 קילוואט בדגם ארוך הטווח.

אולם שימוש במערכת ניהול אנרגיה משודרגת ובמערכת חדשה למיחזור אנרגיית הבלימה מסייעים לשפר את הטווח המוצהר ב-WLTP לעד 485 ק"מ בדגם ארוך הטווח ועד 359 ק"מ בדגם הרגיל. הרכב משווק בשתי רמות גימור. המחיר מתחיל בכ-145 אלף שקל לדגם ה-360 ובכ-158 אלף שקל לדגם ה-480 בגרסאות הפתיחה.