הכתבה בשיתוף קבוצת ח.י.
קבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מותגי העל LG, HISENSE, ASKO, GORENJE ונוספים, פתחה לאחרונה את אולם התצוגה השלישי שלה בתל אביב,HY EXPERIENCE. מדובר באולם תצוגה בו תוכלו לרכוש את המותגים אותם הקבוצה מייבאת, תחת חוויית קנייה ייחודית: בתוך החלל העצום, תוכלו ליהנות משירות מותאם אישית עבור קנייה ברוח ONE STOP SHOP - הכל במקום אחד. עדי כדורי, מנהלת קשרי אדריכלים בקבוצת ח.י. מסבירה: "זהו אולם התצוגה השלישי של קבוצת ח.י, בו רצינו לייצר עבור לקוחותינו מקום שיאפשר להם לראות ובעיקר לחוות את כל המוצרים שאנחנו מייבאים, בין אם מדובר במערכות מיזוג VRF או במקררים, תנורים או קולטי אדים, כיריים, מסכי טלוויזיה ועוד. רצינו להדגיש את חוויית השימוש בכל פריט כזה או אחר. מעבר לכך, שמנו לעצמנו מטרה להיות One Stop Shop עבור אדריכלים, מעצבים ולקוחותיהם. אולם התצוגה שמהווה בעצם חנות קונספט, מאפשרת ללקוח לסגור את הכל במקום אחד, תחת שירות אישי ומקצועי, הכולל גם ייעוץ ותכנון. אנחנו יודעים להתאים את החליפה הייחודית לכל לקוח. בנוסף, אנו מציעים כלים מקצועיים למעצבים שעובדים איתנו, בניהם גם קורס על שימוש בכלי הבינה המלאכותית בעיצוב פנים, בשיתוף עם שרון היבש, מהמובילות בעולמות העיצוב הישראלי, ואריאל מדינה. חוץ מזה, החנות שלנו גם יפה ונגישה במיוחד".

''קולט אדים מעוצב מעל האי שמשמש גם כמעמד לכוסות יין וכגוף תאורה'', קולט האדים של מותג היוקרה GALVAMET / צילום: יח''צ
איך זה מתבטא?
"הצלחנו להביא את הבית של הלקוח אל אולם התצוגה" טוענת כדורי. על כך, מוסיף אמיר גולן, האדריכל שעיצב את שלושת אולמות התצוגה: "בחנות הקונספט בתל אביב רצינו להציג את המוצרים בצורה הטובה ביותר, בצורה כזו שתגרום ללקוח להרגיש בעיקר נגישות למותגי פרימיום, ושיש לו אפשרות לקבל הסבר על כל מוצר שיוכל להבין אותו". הוא מוסיף: "עם מטבח פעיל שמארחים בו מדי פעם ארוחות שף, ובאמצעות שימוש בטקסטילים, מתכות, זכוכיות ועץ, יצרנו מרחב חמים, נעים וביתי, למרות שבכל זאת אנחנו מדברים על אולם שמציג מוצרי חשמל. מכיוון שהמהות של החנות היא לתת חוויה אחרת, חיברתי את הקוסנפט העיצובי שלי למילה EXPERIENCE כמו בשם הרשת עצמה, כך שהיום אני יכול להבטיח לך שחווית הצפייה במשחק ליגת האלופות בחנות הזו לא נופלת משום סלון אחר בו ישבת". על זאת, מוסיפה נעמה רודין אשר, מעצבת ההום סטיילינג של האולם: "דאגנו לסדר את המוצרים בצורה חווייתית, אל מול הטלוויזיות השונות הצבנו כורסאות ופינות ישיבה על מנת לאפשר צפייה אמיתית שמרגישה בדיוק כמו בבית. בכך, הכנסנו בחלל הענק המון אופי, אווירה חמה ומראה ביתי. בחרנו לתת במה ראויה לעיצוב על מנת להציג את המגמות העיצוביות שיאפשרו ללקוח לדמיין את הסלון או המטבח אותו הוא חולם לעצב בדרכו שלו".

אולם התצוגה HY EXPERIENCE, רח' קיבוץ גלויות 47, תל אביב / צילום: יח''צ
מה הלקוח הישראלי מחפש?
כדורי: "הפריטים הנמכרים ביותר הם מקררים ברוחב מטר ועשרים, מסכי OLED של LG ומערכות מיזוג לכל בית. בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שישנה התפתחות מסוימת בבקשות השונות. מרבית האנשים שבונים בתים או משפצים דירות קיימות, משתמשים בשירותי אדריכל או מעצב פנים, ולכן הלקוח הישראלי למד לחפש גם פריטים מיוחדים יותר ומעוצבים במיוחד, לדוגמא מסך ייחודי משולב רמקול שנראה כפיס עיצובי לכל דבר, או קולט אדים מעוצב מעל האי שמשמש גם כמעמד לכוסות יין וכגוף תאורה. מעבר לפריטים הספציפיים שהוא מחפש, אנחנו מבינים בקבוצת ח.י. שבסוף, ללקוח הישראלי אין את הסבלנות או הזמן לבזבז על ריצות ממקום למקום ואם יש לו את הכל במקום אחד, תחת אותו יבואן שמציע לו גם רכישה, גם אחריות וגם הובלה והתקנה מחברת שירות פנימית - זו חוויית 360 שאותה הוא רוצה באמת. זה הדבר הכי משמעותי עבורו אנחנו יודעים לתת את השירות הכי טוב ללקוחות ולאדריכלים המלווים אותם ושמחים לעשות זאת במקום כל כך מיוחד".