איל וולדמן נפרד מבתו ובן זוגה: "שלושה כלי נשק שונים ירו עליהם"

מייסד מלאנוקס, ששכל את בתו דניאל ז"ל במתקפה הרצחנית של חמאס על פסטיבל נובה בשבת, התראיין ל-CNN וסיפר כי בתו נרצחה במכוניתה, שככל הנראה נחסמה ע"י המחבלים • היא נרצחה לצד בן זוגה נעם שי ז"ל • וולדמן: "ישראל חזקה ותישאר חזקה גם בטווח הארוך"

איל וולדמן / צילום: איל יצהר
איל וולדמן / צילום: איל יצהר

איל וולדמן, ששכל את בתו דניאל במתקפה הרצחנית של מחבלי החמאס על פסטיבל נובה בשבת, התראיין לרשת CNN וסיפר על תחושותיו. "כל מי שפגש את דניאל אהב אותה", אמר. "היא מעולם לא פגעה באדם". מספר הנרצחים במתקפת הפתע של החמאס עומד על לפחות 1,300, ויותר מ-3,000 פצועים כבר פונו לבתי החולים. 

איל וולדמן, יזהר שי וגלעד יעבץ: השכול הגיע גם לבכירי המגזר העסקי 

וולדמן סיפר כי המשפחה השתמשה במעקב אחר מכשיר הטלפון הסלולרי והשעון החכם של דניאל כדי לאתר את המיקום שבו היא נרצחה לצד בן זוגה נעם שי ז"ל. הוא שיתף כי בתו נרצחה במכוניתה, אשר ככל הנראה נחסמה על-ידי המחבלים. "ראיתי בדיוק כיצד היא נורתה משני כיוונים שונים, על-ידי לכל הפחות שלושה או חמישה אנשים", סיפר וולדמן ל- CNN. "מהתרמילים שמצאנו בזירה אפשר להבין שהיו לפחות שלושה כלי נשק שונים שבהם עשו שימוש כדי לירות עליהם".

וולדמן שיתף ואמר כי בפעם האחרונה ששוחח עם בתו בת ה-24, שהייתה גם אזרחית אמריקאית, היא גילתה לו שהיא ובן זוגה נעם מתכוונים להתחתן בקרוב. כעת, הוא אמר, הם ייקברו ביחד. לדבריו, השניים עברו לדירה חדשה לפני כחודש עם כלבם. "הם הספיקו לחיות בה רק כמה שבועות, וכעת נצטרך לראות מה לעשות עם כל חפציהם", הוסיף האב. הוא סיים את דבריו ואמר כי "ישראל חזקה ותישאר חזקה גם בטווח הארוך".

וולדמן הוא מייסד מאלנוקס ובעבר כיהן כמנכ"ל החברה. אתמול ספדה הילה רהב, מנכ"לית רהב תקשורת, בפוסט באינסטגרם וכתבה כי דניאל וולדמן ונעם שי היו זוג מקסים. "דניאל היא בתם של האמנית אלה וולדמן ואיל וולדמן, איש הייטק. נעם בנם של חן ויוסי שי מכפר תבור. הזוג יצא בסך-הכול למסיבה שמחה ביער לרקוד ונרצחו בדם קר", כתבה רהב. "איל, מחלוצי ההייטק הישראלי אשר הביא פרנסה לאלפי בית ישראל, שכל את בתו האהובה ואת בן זוגה האהוב, ולנו החברים נשאר לבכות, לבכות, לבכות ולנסות לנחם".