השלבים האחרונים של הסדר החוב: חנן מור הציגה לבית המשפט את עקרונות המתווה

חנן מור, שלה חובות של כ-2.7 מיליארד שקל לשלל נושים, הודיעה כי היא צפויה להשלים את ניסוח הסדר החוב הסופי עד ל-12 בפברואר • החברה הציגה לביהמ"ש את העקרונות לגיבוש הסדר החוב שתכליתם שימור פעילותה העסקית

חנן מור / צילום: אייל טואג
חנן מור / צילום: אייל טואג

חברת הנדל"ן המסובכת חנן מור , העוסקת בהקמת דירות מגורים, הגישה היום (ד') אחר-הצהריים לבית המשפט בקשה למתן צו לעיכוב הליכים לקראת ניסוחו הסופי של הסדר החוב שאותו היא מגבשת. על קבוצת חנן מור היה להגיש את הבקשה הזו או לבקש אורכה נוספת לשתי האורכות הקודמות שקיבלה לצורך גיבוש הסדר החוב.

מתווה ההסדר שנועד להקטין את חובות חנן מור ביותר מ-2 מיליארד שקל 
תלונת הדירקטורית במגדל והדוח החמור: חודשיים אחרי - כל המעורבים בתפקידם 

בבקשה מודיעה החברה, שלה חובות של כ-2.7 מיליארד שקל לגלריה ארוכה של נושים, כי תשלים את ניסוח הסדר החוב הסופי עד ל-12 בפברואר, והיא מציגה לבית המשפט את העקרונות לפיהם יגובש הסדר החוב.

חנן מור, המנוהלת כיום על-ידי דודו זבידה, נמצאת בעיכוב הליכים לפי הוראת בית המשפט המחוזי בתל אביב מזה כחודשיים. החברה הציגה לבית המשפט את העקרונות לגיבוש הסדר החוב, שתכליתם שימור פעילותה העסקית כדי שתוכל להשלים את בניית הדירות, הפחתת מינוף משמעותית, לצד שינוי במבנה ההון.

מוקדם יותר השבוע דיווחנו בגלובס כי ההסדר המתממש יכלול את הפרדת פרויקט שדה דב ושני פרויקטים נוספים בתל השומר ובגבעתיים מהחברה והעברתם לידי הנושים.