מירי רגב | בלעדי

התוכניות של מירי רגב: חמש טיסות נוספות בחצי שנה

לגלובס נודע כי במשרד התחבורה עובדים על לא פחות מארגון חמישה סיורים שונים בחו"ל עבור שרת התחבורה בחצי השנה הקרובה • במקביל גורמים בענף מעידים על מעורבותה הפחותה בניהול המשרד

שרת התחבורה מירי רגב / צילום: עמית שאבי - ידיעות אחרונות
שרת התחבורה מירי רגב / צילום: עמית שאבי - ידיעות אחרונות

עם פרוץ המלחמה שהתה מירי רגב במקסיקו בסיור עבודה שהוצמדה לו גם חופשה פרטית, ועל אותו סיור המדינה שילמה 295 אלף שקל. לאחריו, עדיין בעיצומה של המלחמה, רגב, שהיא גם חברת הקבינט, טסה לסרי לנקה ולהודו, כפי שהתרברב יו"ר נמל חיפה.

החודש רגב אמורה הייתה לטוס לסיור עבודה בווייטנאם, אך לאחר פרסום על אודותיו בגלובס, הסיור נדחה.

בינתיים, לגלובס נודע כי במשרד התחבורה עובדים על לא פחות מארגון חמישה סיורים שונים בחו"ל עבור שרת התחבורה בחצי השנה הקרובה: בסוף חודש מאי היא מתוכננת לנסוע לכנס שרי תחבורה בלייפציג בגרמניה, כנס שגם שרת התחבורה לשעבר מרב מיכאלי הגיעה אליו, אלא ששבועיים לאחר מכן רגב כבר מתוכננת להגיע לכנס הג'רוזלם פוסט בניו יורק, שאליו תוצמד גם פגישה עם מזכיר התחבורה האמריקאי וחברי קונגרס, והיא תשהה שם שבוע. חודש לאחר מכן, בתחילת יולי, היא מתוכננת לנסוע לאזרבייג'ן, או להודו או לווייטנאם. בחודש ספטמבר, היא כבר תגיע לכנס רכבתי בברלין, ובנובמבר לוועידת אקלים באזרבייג'ן.

כל אלו מצטרפים לנסיעות שכבר ביצעה בשנתה הראשונה במשרד: למרוקו, לגיאורגיה וכאמור למקסיקו. גורמים בענף מעידים על מעורבותה הפחותה בניהול המשרד, דבר הבולט במיוחד לנוכח המלחמה המתחוללת בעזה, זו שעלולה להתלקח גם בצפון והיותה חברת הקבינט.