יו"ר קבוצת בריל שחר תורג'מן נבחר לנשיא איגוד לשכות המסחר

תורג'מן יחליף בתפקיד את אוריאל לין, שכיהן כנשיא איגוד לשכות המסחר במשך 22 שנים • החל מ-2020 מכהן תורג'מן כיו"ר התאגדות רשתות המסחר, ובמסגרת זו הוביל מאבקים לסיוע למגזר העסקי

שחר תורגמן, יו''ר קבוצת בריל / צילום: עופר חג'יוב
שחר תורגמן, יו''ר קבוצת בריל / צילום: עופר חג'יוב

שחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל, נבחר לנשיא איגוד לשכות המסחר. תורג'מן יחליף את אוריאל לין, שכיהן בתפקיד ב-22 השנים האחרונות, מאז 2002. הוא קיבל 304 מהקולות, בעוד אמיר שני שהתמודד מולו קיבל 267 מהקולות. 

שוקולד, קפה וגם צבעי שיער: דיפלומט הודיעה על העלאת מחירים
פטנט ישראלי: להטיל מס על יין מחו"ל - ולאפשר ליקבים למהול את הבקבוקים

איגוד לשכות המסחר מייצג יבואנים וקמעונאים, ולתורג'מן יהיו לא מעט אתגרים בצל המלחמה, הקשיים הכלכליים, קשיי היבוא והמשברים מול הממשלה. אלה בכל מקרה לא זרים לו, כשמאז 2020 הוא מכהן כיו"ר התאגדות רשתות המסחר, ובמסגרת זו הוביל והשתתף במאבקים לסיוע למגזר העסקי בתקופת הקורונה ובמלחמת "חרבות ברזל", שהובילו בחלק מהעסקים למשבר קשה. 

בריל הוא כאמור יו"ר קבוצת בריל, הכוללת את גלי, טימברלנד ונאוטיקה, והוא גם חבר בפורום העסקים המורכב מכ-200 בכירים בחברות הגדולות במשק, בהם הראל ויזל, בעלי ומנכ"ל קבוצת פוקס; ליאורה עופר, יו"ר ובעלי מליסרון; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל; חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות; דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי; דוד פתאל, בעלים ומייסד רשת מלונות פתאל; וחיים גבריאלי, יו"ר תנובה. 

"רוצים שינוי ויקבלו שינוי" 

"חברי הלשכה אמרו את דברם, הם רוצים שינוי ויקבלו שינוי", מסר תורג'מן. 

"ארגון המעסיקים, הידוע בשמו לשכת המסחר תל אביב והמרכז, הוא גוף שלמד לעבוד במשותף וביחד במיקוד של מאמצים מול מטרות מוגדרות, כך שבחירת הנשיא כיום היא בעלת חשיבות ללא שום ספק", מסר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר היוצא. "לכל אדם יש את אופיו, אבל אנחנו ידענו ששני המועמדים הם בעלי יכולת וניסיון. תורג'מן ויוביל את הלשכה בשיתוף-פעולה מלא עם כל חברי הנשיאות ויושבי-ראש החטיבות וימשיך בכל המאבקים שניהלנו ב-20 השנים האחרונות. אני מברך את הנשיא החדש שנבחר ומאחל המשך שיתוף-פעולה מלא, כפי שהיה עד היום״.