תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"אני לא מבטיח לכם מיליון שקל בחודש – אלא מקצוע אמיתי שאפשר להתפרנס ממנו"

רון יצחקי, מייסד האקדמיה הדיגיטלית Digital Mind מסביר למה שיווק דיגיטלי הפך לכלי חשוב כמעט לכל אחד, ואיך הוא נלחם בתרבות של חלומות ריקים: "זו לא נוסחת קסם – אלא דרך חיים למי שמוכן להשקיע"

רון יצחקי / צילום: באדיבות Digital Mind
רון יצחקי / צילום: באדיבות Digital Mind

הכתבה מטעם האקדמיה הדיגיטלית Digital Mind

רון יצחקי (29) לא בונה על אשליות - והוא גם לא מוכר כאלה. בשוק מוצף "מאמני מכירות" שמבטיחים לכם מיליון שקל אחרי קורס מזורז ומוכרים חלומות ריקים, יצחקי דווקא בחר דרך אחרת: ללמד שיווק דיגיטלי כמו שלומדים כל מקצוע אמיתי - בעבודה קשה, עם תוצאות אמיתיות. את זה - הוא עושה תחת האקדמיה המקצועית שהקים, Digital Mind.

"אני לא מבטיח לכם מיליון שקל בחודש", הוא מצהיר בתחילת השיחה שלנו. "אני מבטיח ללקוחות שלי שתי הבטחות עיקריות: הראשונה, אפשרות לרכוש מקצוע אמיתי שאפשר להתפרנס ממנו - מהר ובצורה שמכבדת אתכם ואת הלקוחות שלכם. השנייה, היא כבר מדברת על חופש - אפשר לעשות את מה שאתם עושים מכל מקום בעולם שבו יש נקודת אינטרנט".

איך הגעת לתובנה הזו?

"לא הייתי ילד פלא", הוא מודה. "אחרי הצבא הרגשתי די תקוע, עד שחבר פתח לי דלת לעולם הדיגיטל. התחלתי ללמוד לבד, קמתי ונפלתי, ובסוף פתחתי סוכנות שיווק שהכניסה מעל 100 אלף שקל בחודש. משם, כבר הבנתי שאני רוצה ללמד אחרים לעשות אותו דבר".

בוא לא נתעלם מהפיל שבחדר - אתה רואה היום ברחבי הרשת לא מעט אנשים חסרי ניסיון שמציגים את עצמם כמומחי מכירות ומוכרים חלומות לאנשים שלא באמת מסוגלים לממש אותם. איך זה משפיע עליך ועל התחום?

"זו אחת הבעיות הכי גדולות של התחום הזה", הוא מבהיר. ''עם זאת, שרלטנים יש בכל תחום, לא חסר עורכי דין ורופאים רמאים''. "עבור אנשים שאין להם אוריינות טכנולוגית בסיסית, בוודאי כאלו שאין להם נגישות או ציוד מחשבי, או סתם אנשים שאין להם זמן ללמוד - הם לא מתאימים לזה, ואני גם לא אמכור להם חבילה. יש פה אחריות. אנשים שמוכרים חלומות ריקים פוגעים גם באמון של הלקוחות וגם בענף כולו".

אז מה המכללה שלך מציעה באמת?

"דרך ארוכה שבה הצוותים שלנו מלווים יד ביד את הלקוחות". הוא מרחיב: "כ-20 שעות תוכן מוקלטות, ליווי אישי , תרגול על פרויקטים אמיתיים ותמיכה גם ברגעים הקריטיים. אנחנו לא מלמדים רק איך לבצע את הפרויקט - אלא איך לתמחר, לנהל שיחות עם לקוחות, להבין איך העסק עובד. ואנחנו מלווים את הלקוחות שלנו גם כשקשה - בשיחה עם לקוח בעייתי או לפני קמפיין ראשון. אלה הרגעים שהם הכי צריכים אותך - ושם אני נמצא".

למה זה שונה מכל מכללה מוכרת אחרת?

"מה שמייחד אותנו זה שאנחנו ממש נכנסים עם התלמידים לשטח - ומלווים אותם אל מול הלקוחות הראשונים", הוא טוען. "אני חי איתם את זה בהתחלה - כדי שיוכלו לעמוד על הרגליים בעצמם. כמעט בכל קורס, המרצה יספר כמה זה פרקטי - אצלנו זאת המציאות. איזה עסק היום לא נדרש לדעת איך למכור, להציג את עצמך כאדם וכעסק? אנחנו חיים את המציאות הזאת ויודעים להנגיש זאת גם בצורה דיגיטלית".

עד כמה אתה מרגיש שיש לך אפשרות לשנות לאנשים את החיים?

"זה מקצוע אמיתי, לא קסם. מי שמוכן להשקיע - ירוויח. מי שמחפש קיצורי דרך, עדיף שלא יבוא אליי. אני אומר לאנשים - תתחילו מצעד קטן, תצברו עוד אלף, עוד אלפיים שקל, תלמדו מיומנויות. זה שווה יותר מכל הבטחה ריקה. בסוף, הכלים האלו נשארים אתכם לכל החיים".

ליצירת קשר ופרטים נוספים הקליקו>>

הכתבה מטעם האקדמיה הדיגיטלית Digital Mind

צרו איתנו קשר *5988