הנקראות ביותר

"העם החליט קפה עלית" חוזר

חברת "עלית" עולה עם קמפיין הפירסום המפורסם "העם החליט קפה עלית", לכבוד חגיגות ה-50. הקמפיין, שהיקפו 200 אלף שקל, כולל שילוט חוצות המציג את פחית הקפה נמס המסורתית, עם הסיסמא "גם בשנת ה-50 העם החליט קפה עלית". על הקמפיין, שירוץ כשבוע, אחראי משרד הפירסום טמיר כהן.

בשנת 1964 עלתה לראשונה חברת עלית עם קמפיין הפרסום, בעקבות סקר דעת קהל שקבע כי קפה עלית הוא המוצר האהוב ביותר על הצרכנים. משרד הפירסום ד"ר יעקובסון טיפל בפירסום עלית כאשר אמצעי הפירסום העיקרי היה מודעות בעיתונים ושקופיות פרסום בקולנוע. מנהל הפירסום היה אליהו פרומצ'נקו.

«זהבה דברת«"העם החליט קפה עלית" חוזר «

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות