חברת "עלית" עולה עם קמפיין הפירסום המפורסם "העם החליט קפה עלית", לכבוד חגיגות ה-50. הקמפיין, שהיקפו 200 אלף שקל, כולל שילוט חוצות המציג את פחית הקפה נמס המסורתית, עם הסיסמא "גם בשנת ה-50 העם החליט קפה עלית". על הקמפיין, שירוץ כשבוע, אחראי משרד הפירסום טמיר כהן.
בשנת 1964 עלתה לראשונה חברת עלית עם קמפיין הפרסום, בעקבות סקר דעת קהל שקבע כי קפה עלית הוא המוצר האהוב ביותר על הצרכנים. משרד הפירסום ד"ר יעקובסון טיפל בפירסום עלית כאשר אמצעי הפירסום העיקרי היה מודעות בעיתונים ושקופיות פרסום בקולנוע. מנהל הפירסום היה אליהו פרומצ'נקו.
«זהבה דברת«"העם החליט קפה עלית" חוזר
«
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.