6 זוכים בתחרות האריזות השנתית

בקבוק הספורט של "נביעות" ובקבוק הזכוכית-אלגנט של המים המינרליים, שעוצבו על ידי שמעון זנדהאוז, וכן אריזת שמן זית כתית "778" של "תמ"י", זכו אמש בפרס השופרסל בתחרות האריזה הישראלית בתעשיית המזון לשנת 1996, בקטיגוריית המכולת היבשה. את אריזת השמן עיצבו מעצבי הבית של תמ"י, איל פנחסי ותמי לב, תיכנן חנן ארד, ויצר מפעל "תדביק".

בקטגוריית המזון הקפוא והמקורר, זכו סדרת אריזות דגים בעשבי תיבול מתוצרת "דג שאן", שעוצבו על ידי סטודיו ארותי-מרחב ויוצרו על ידי כ.ד., וכן אריזות "WELL DONE" לאוכל מוכן מתוצרת "פוד קלאב", בעיצוב "קונספט האוס" ובייצור "פרנקל ובניו".

בקטיגוריית מוצרים שאינם מזון, זכתה "בבושקה", סדרת אריזות מצויירות של מגבונים לחים לתינוק, מתוצרת "עלבד", שעוצבה על ידי "טנגרם", תוכננה על ידי אורי זיידמן ושלומית חסיד, ויוצרה על ידי "פוליכד תעשיות".

בקטיגוריית אריזת מדף לתוצרת חקלאית, זכתה אריזה לירקות ופירות שונים, שתוכננה, עוצבה ויוצרה על ידי "פרנקל ובניו" ו"ויולס דן". האריזות זכו על ייחודיות וחדשנות, שימושיות האריזה, הגנה על תכולת המוצר, ידידותיות לסביבה ופיתוח אמצעי תצוגה מיוחד להצגת המוצר במרכול. ועדת השיפוט הורכבה מציגי המועצה הציבורית של רשת שופרסל, ומומחים בתחום עיצוב המוצר והאריזה.

מנהלת המחלקה הכלכלית ברשת שופרסל ומנהלת התחרות, חנה גוטרמן, אמרה כי העליה במספר המשתתפים בתחרות השנה מעידה על המודעות הגדלה בקרב היצרנים לנושא האריזה. בתחרות השתתפו 56 יצרנים לעומת 42 בשנה שעברה. שש האריזות הזוכות נבחרו מבין 200 מוצרים שונים שניגשו לתחרות על פי הקטיגוריות הנ"ל. התחרות מתקיימת זו השנה החמישית.

השנה, לראשונה, שולבו בתהליך השיפוט 30 צרכנים, חברי מועדון הלקוחות של הרשת, אשר שהשתתפו ביום שיפוט מיוחד והמליצו על אריזות נבחרות. בדיון משותף עימם עלה כי הצרכנים מוכנים כיום לשלם יותר מבעבר עבור איכות, כולל עבור אריזה יפה ואסתטית, נוחות השימוש, ידידותיות לסביבה ושימוש חוזר באריזה. «יהודית גרינבלט «6 זוכים בתחרות האריזות השנתית «