אורנה בנאי בקמפיין פסח לרשת קלאב-מרקט

היקף התקציב לקמפיין פסח: 2.5 מיליון שקל * אורנה בנאי תקבל כ-80 אלף דולר

שניים וחצי מיליון שקל תשקיע רשת קלאב מרקט בשלושת השבועות הקרובים, עד פסח, בקמפיין שתוביל אורנה בנאי. "כמה טרי ככה זול", היא הסיסמא שהובילה בנאי כשהשתתפה בקמפיין בשנה החולפת, להחדרת רשת קלאב מרקט, המונה 27 חנויות. תמורת החוזה בשנה זו תקבל בנאי כ-80 אלף דולר.

החוזה כולל את העסקתו של זהבי שמש, התסריטאי האחראי על הטקסטים של "לימור", הדמות שמגלמת בנאי, ובהם פניני לשון כמו "הירקות הגיעו בפקס מהשדה" ו"הבשר כל כך טרי שהלקוחות עשו מנגל בקופות". בתקציב הפרסום מטפל טמיר-כהן.

"החוזה עם אורנה בנאי לא מאפשר לה להופיע בשום פרסום מסחרי אחר", מסביר גדי מרגלית, מנהל השיווק והפרסום של רשת קלאב מרקט. "הבחירה באורנה בנאי נועדה ליצור בידול, כדי שהרשת תיזכר לעומת רשתות מתחרות. הבידול נוצר מעצם היותה של לימור דמות כל כך שנונה ועממית. בנאי מזוהה עם הרשת מתחילת פעילותה, וביקשנו לשמור על הבידול שהיא יצרה, למרות שידענו שזה יהיה כרוך בהרבה כסף".

בנאי תופיע בכל המודעות, סרטוני הטלויזיה ושילוט החוצות במהלך חודש אפריל. בנוסף, תצא הרשת בקמפיין למבצע מיוחד של חברת סנו לקראת החג, וגם בו תופיע בנאי. קמפיין נוסף, המיועד לאיזור הצפון, יעלה ברדיו האיזורי ובעיתונות מקומית. היקף הקמפיין יגיע לחצי מיליון שקל. «מיכל גרשון «אורנה בנאי בקמפיין פסח לרשת קלאב-מרקט «היקף התקציב לקמפיין פסח: 2.5 מיליון שקל * אורנה בנאי תקבל כ-80 אלף דולר