אינטרקוסמא - שונה ההסכם עם וולה

דירקטוריון חברת אינטרקוסמא, העוסקת בשיווק תמרוקים ומוצרים נוספים, יביא לאישור האסיפה הכללית החלטה לגבי הפסקת ההתקשרות עם חברת בראון את איסנר, סוכן החברה בירושלים, החל מיום 1.9.97.

כמו כן, אישר הדירקטוריון שינוי ההסכם של אינטרקוסמא עם חברת WELLA הגרמנית. במסגרת השינוי, הוארך תוקפו של ההסכם הקיים בין השתיים עד ליום 31.12.99 ולאחריו יחולו תנאי ההסכם המקוריים, לפיהם יוארך ההסכם מאליו לתקופות נוספות של 5 שנים כל אחת, אלא אם הודיע צד אחד למשנהו על אי רצונו בחידוש ההסכם.

שיעור התמלוגים שמשלמת החברה לוולה בגין ייצור מקומי יועלה רטרואקטיבית מיום 1.1.97 באופן שיביא לגידול בסך 560 אלף שקל בסכום התמלוגים השנתי על בסיס נתוני 96'.

עוד ימליץ הדירקטוריון בפני האסיפה הכללית על ביצוע הקצאה פרטית של החברה הבת, אינטרקוסמא השקעות, לשלושת מנהליה של החברה הבת (עלי ויהודה בראון וחנן צויק - כולם נושאי משרה גם בחברה האם). מדובר בהקצאת אופציות לרכישת עד %10 מהמניות (לכולם יחדיו). שווי החברה הבת לצורך קביעת מחיר המימוש של האופציות יהא בגובה השקעתה הכוללת של אינטרקוסמא בחברה הבת במועד המימוש, בין בהון מניות ובין בהלוואת בעלים. האופציות הן ל-5 שנים החל מיום 22.5.97. « «אינטרקוסמא - שונה ההסכם עם וולה «