אלי בן אליעזר - המועמד המוביל לניהול החברה המאחדת את בזקכל ובזקביט

צבי גוב ארי ייבחר השבוע למנכ"ל בזקגלוב וזאב רפואה - ליו"ר

אלי בן אליעזר הוא המועמד המוביל לניהול החברה הבת של בזק, בזקכל. החברה תכלול את בזקכל הנוכחית, העוסקת בשירותי מרכזיות (נס"ר), ואת בזקביט, העוסקת בשיווק ציוד קצה.

בן אליעזר היה בעבר מבכירי בזק, כיהן כסמנכ"ל משאבי אנוש ולאחר מכן עבד 3 שנים בבריטניה ברשת אורט העולמית. באחרונה שימש כאחראי מטעם בזק על פרויקט הכרטיס החכם.

בעקבות הסדר בין שרת התקשורת, לימור לבנת, לבין מנכ"ל בזק, יצחק קאול, ייבחר מחרתיים (ג') מועמדה של לבנת - צבי גוב ארי - לתפקיד מנכ"ל בזקגלוב, במקומו של יואב קריל. כיו"ר החברה ייבחר זאב רפואה.

גוב ארי שימש כראש להק כוח אדם בחיל האוויר, היה מנהל רשות שדות התעופה, שגריר ישראל בדרא"פ, כמינוי של ממשלת הליכוד, והתמודד, ללא הצלחה, מטעם הליכוד על תפקיד ראש עיריית יבנה. לדעת גורמים מקצועיים, לגוב ארי יש כישורי ניהול וידע בינלאומי הדרוש בבזקגלוב, אך אין לו ידע בתקשורת.

רפואה היה בעבר מנהל רשות החברות הממשלתיות ומזה מספר שנים דירקטור מאוד פעיל בבזק. כיום הוא מנהל את חברת האפט-רפואה, בשותפות עם משרד רואי החשבון האפט אנד האפט. «מאת אפי לנדאו «אלי בן אליעזר - המועמד המוביל לניהול החברה המאחדת את בזקכל ובזקביט «צבי גוב ארי ייבחר השבוע למנכ"ל בזקגלוב וזאב רפואה - ליו"ר