בחזית הגילויים: מין אוראלי ללא מישגל, 4 נשים נוספות בו זמנית

בינתיים מוסיפים אמצעי התקשורת להדהים את הציבור בהדלפות על אופי היחסים, כביכול, בין קלינטון ללווינסקי, כפי שהוקלטו בחשאי ע"י חברתה של לווינסקי, לינדה טריפ.

לדברי לוס אנג'לס טיימס, אמרה לווינסקי, כי קיימה יחסי מין אוראליים עם הנשיא פעמים רבות, אך מעולם לא היה משגל. היא קבלה, שקלינטון קיים בו זמנית יחסים עם ארבע נשים נוספות, חוץ מאשתו, בכללן כמה עובדות בבית הלבן.

כמה פרשנים אמרו אתמול, כי המין האוראלי - אם אכן בוצע - עשוי להיות מפתח להבנת הכחשותיו של קלינטון. הם אמרו, כי אצל בייבי-בומרס, שהגיעו לבגרות בשנות ה-60 וה-70, רווחה השקפה ש"עינוג אוראלי" אינו בחזקת יחסי מין. ייתכן - אמרו הפרשנים - שבהכחשתו שלא קיים יחסי מין עם לווינסקי, התכוון קלינטון לומר שהוא לא שגל אותה.

ברברה ניקאסטרו, לשעבר בכירה במשרד המשפטים האמריקני, אמרה ללוס אנג'לס טיימס: "בטוח שלא הייתי רוצה להיות עורכת הדין של קלינטון וללכת לחבר המושבעים כשהטיעון היחיד שלי נגד עדות שקר הוא שמרשי אינו מגדיר מין אוראלי כיחסי מין".

לפי הדלפות אחרות, טילפן קלינטון לביתה של לווינסקי בשעות הלילה וניהל עימה שיחות ארוטיות. אם לא מצאה בבית, השאיר לה הודעות במשיבון.

כמה אמצעי תקשורת דיווחו שהחלו להסתמן סדקים בחומת הנאמנות של צוות הבית הלבן לנשיא.

גם המפלגה הדמוקרטית לא התגייסה כאיש אחד לעזרת קלינטון, אם כי כמה מחוקקים דמוקרטיים, בכללם סנאטור טד קנדי, השמיעו הצהרות תמיכה בו. מכאיבה במיוחד היתה "עריקתו" של ליאון פאנטה.

פאנטה, אחד ממקורבי הנשיא, ששימש מנכ"ל הבית הלבן בקדנציה הראשונה של קלינטון, אמר בראיון לעיתון בקליפורניה, שאם יש אמת בטענות לווינסקי, "אולי מוטב שסגן הנשיא אל גור ייעשה נשיא וכך יהיו מסר חדש ואישיות חדשה בבית הלבן. התרחיש הגרוע ביותר הוא, שיהיה גרעין אמת בהאשמות והדבר יימשך ויימשך". «מאת רן דגוני «בחזית הגילויים: מין אוראלי ללא מישגל, 4 נשים נוספות בו זמנית «