בכירים בקלארידג' וכור מציעים לדחות את רכישת מניות קלארידג' באי.סי.איי

תיתכן דחייה עד התאוששות הבורסה בארה"ב * צ'רלס ברונפמן מונה ליו"ר הקונצרן; יונתן קולבר - ממלא מקום קבוע ליו"ר

האסיפה הכללית של כור אישרה היום (ד') את מינויו של צ'רלס ברונפמן ליו"ר הקונצרן. בנוסף לברונפמן מונו 6 דירקטורים נוספים מטעם קלארידג'. נשיא קלארידג', יונתן קולבר, מונה לממלא מקום קבוע ליו"ר, והוחלט, כי משרתו תהיה בשכר שאינו עולה על זה של מנכ"ל כור, בני גאון.

כן מונו מטעם קלראידג' אלי הורוביץ, אורי סביר, דני בירן, עו"ד סם מינצבורג וחתנו של ברונפמן, אנדרו האופטמן. אושר מינוים מחדש של 3 הדירקטורים מטעם בנק הפועלים: יוסי דאובר, דן יחס וזאב בן-אשר. מינוים של פרופ' יעקב הורניק, משה דברת ועו"ד רוני פיינשטיין כדירקטורים מטעם הציבור אושר מחדש.

בתום האסיפה הכללית, התכנס דירקטוריון כור לדיון ראשון בפורום זה, מאז רכשה קלארידג' את השליטה בקונצרן מידי קבוצת שמרוק. הדירקטוריון נמנע מלדון היום בעיסקה המתוכננת לרכישת אחזקות קלארידג' באי.סי.איי טלקום (%10.4), בתמורה להקצאת מניות בכור לקלארידג'.

ל"גלובס" נודע, כי ישנם גורמים בקבוצה הסבורים, כי יש לדחות את ביצוע העיסקה ופרסום הערכת השווי של מריל לינץ' לגבי אי.סי.איי, וזאת עד להתאוששות הבורסה בארה"ב. כור הודיעה בזמנו, כי ההקצאה תתבצע על פי מחיר המניה ששילמה קלארידג' עבור מניותיה בכור, 24.25 דולר, מול מחיר שייקבע לאי.סי.איי בהתאם להערכת שווי שתגיש מריל לינץ'.

עם זאת, בעת ההודעה על ביצוע העיסקה, לפני כחודש, היה המחיר הממוצע למניית אי.סי.איי 33 דולר, בעוד כיום הוא עומד על 27 דולר בממוצע. פירוש הדבר, כי על פי מחיר הבורסה, תקבל קלארידג' 1.5-%2 פחות ממניות כור.

דירקטוריון כור צפוי היה לקבל סקירה בענין ההתפתחות בחקירת הממונה על ההגבלים העיסקיים, בענין החשד לתיאום מחירים בין טלרד לתדיראן, כפי שנחשף ב"גלובס". «מאת אורנה רביב ואמיר אייזנברג «בכירים בקלארידג' וכור מציעים לדחות את רכישת מניות קלארידג' באי.סי.איי «תיתכן דחייה עד התאוששות הבורסה בארה"ב * צ'רלס ברונפמן מונה ליו"ר הקונצרן; יונתן קולבר - ממלא מקום קבוע ליו"ר