בסט ביי: רווח נקי של 2.6 מיליון שקל במחצית הראשונה של 97'

מהווה גידול של %62 לעומת התקופה המקבילה אשתקד* הרשת מתכוונת לגייס כ-20 מיליון שקל בבורסה של תל-אביב * הגישה טיוטת תשקיף

רשת מוצרי החשמל בסט ביי מתכוונת לגייס כ-20 מיליון שקל בהנפקה שתבוצע בחודשים הקרובים בבורסה של תל-אביב. החברה הגישה טיוטת תשקיף לגיוס ההון, ממנה עולה, כי סיימה את המחצית הראשונה של 97' ברווח נקי של 2.6 מיליון שקל, לעומת רווח של 1.6 מיליון שקל במחצית הראשונה של 96', גידול של %62.

מחזור המכירות של החברה הגיע במחצית השנה לכ-80 מיליון שקל לעומת מכירות בהיקף של 76 מיליון שקל במחצית המקבילה ב-96'.

החברה רשמה שיפור ניכר ברווח הגולמי שלה, שהסתכם, במחצית הראשונה של 97', ב-19.4 מיליון שקל, המהווה %24 ממחזור המכירות בהשוואה לרווח גולמי של 16.3 מיליון שקל במחצית המקבילה ב-96'.

הרווח התיפעולי של הרשת הסתכם במחצית הראשונה של 97' ב-2.89 מיליון שקל לעומת 1.44 מיליון שקל במחצית הראשונה של 96'.

בסט ביי עוסקת בשיווק ומכירה קמעונאית של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים. מכירת מוצרים אלה נעשית באמצעות רשת של 12 סניפים. החברה נמצאת בבעלות נריה, צבי ואבינעם שטראוכלר.

מנכ"ל בסט ביי, נריה שטראוכלר, אמר היום (א') ל"גלובס", כי החברה מתכוונת להרחיב את רשת השיווק שלה ולהאיץ את פתיחת הסניפים. לדבריו ייפתחו בשנה וחצי הקרובות 6 סניפים חדשים בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. בנוסף מתכוונת החברה לפתח את נושא המכירה באמצעות קטלוג. שטראוכלר אמר לגלובס, כי בשלב ראשון ישווקו באמצעות הקטלוג מוצרים הנמכרים בבסט ביי ובשלב מאוחר יותר יישקל צרופם של גורמים נוספים בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה.

מכירות רשתות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה נאמדות בכ-3.5 מיליארד שקל בשנה. הרשתות העיקריות בתחום הן שקם אלקטריק, סנסור, בסט ביי והמשביר לצרכן.

את טיוטת התשקיף הכין משרד עו"ד סאמט. «מאת זהבה דברת «בסט ביי: רווח נקי של 2.6 מיליון שקל במחצית הראשונה של 97' «מהווה גידול של %62 לעומת התקופה המקבילה אשתקד* הרשת מתכוונת לגייס כ-20 מיליון שקל בבורסה של תל-אביב * הגישה טיוטת תשקיף