גולף כיתן רכשה את אינטימה

חברת "גולף כיתן" רכשה את שם המותג "אינטימה", המתמחה בהלבשה תחתונה לנשים. רשת אינטימה, המונה כיום 17 חנויות, היתה בבעלות חברת אוורגרין וחברת דלתא והופעלה בחלקים שווים על ידי חברה הבת שלהן "עופרה אדגר". מחזור המכירות השנתי של אינטימה עמד ב-1997 על כ-16 מיליון שקל.

מנכ"ל גולף כיתן, אילנה קאופמן, אמרה, כי ההחלטה לרכוש את אינטימה משתלבת באסטרטגיה של החברה לפיתוח תחומי מוצרים לבית. לדבריה, ישמש המותג כפרייבט לייבל של גולף כיתן והמוצרים במותג זה ישווקו בשיטה של חנות בתוך חנות, בחנויות המגה של כיתן, זאת לשם יצירת בידול בתחום מוצרי ההלבשה התחתונה בשוק המקומי.

קאופמן הוסיפה, כי יציאת "מרקס אנד ספנסר" מהשוק המקומי יצרה הזדמנויות חדשות בתחום ההלבשה התחתונה והלבשת הלילה. קאופמן מסרה, כי בהמשך מתכוונת גולף כיתן להכניס לחנויות גם קו מוצרי טואלטיקה, מוצרי פינוק ומתנות אינטימיות, במותג "אינטימה".

גולף כיתן מפעילה כ-90 חנויות בפריסה ארצית, ב-4 רשתות: גולף, כיתן, ליוויס סטור ובנטון. מחזור המכירות של החברה לשנת 96' עמד על 370 מיליון שקל. «מאת זהבה דברת «גולף כיתן רכשה את אינטימה « «מאת זהבה דברת «גולף כיתן רכשה את אינטימה «