חברת יקבי בנימינה רשמה ב-96' גידול של %30 בהיקף מכירותיה, ל-13 מיליון שקל. כך נמסר היום (ג') מהנהלת החברה.
במהלך השנתיים האחרונות, בוצעו במפעל החברה השקעות בסך כ-1.5 מיליון דולר. החברה חתמה בימים אלה הסכם בלעדיות לשיווק יינות לרשת המסעדות טנדורי ולרשת הכשרה "קוהינור".
המנכ"ל החדש של יקבי בנימינה, אילן חסון, מסר כי החברה קיבלה לפני כשנה החלטה אסטרטגית לבצע תוכנית השקעות מאסיבית על מנת להגדיל את נתח השוק ולחדור למסעדות יוקרה. כמו כן, הוחלף היינן הראשי של היקב. «מאת דוד חיון «גידול של %30 במכירות יקבי בנימינה ל-13 מיליון שקל «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.