דלתא תחליף את גיבור-סברינה כזכיין הוגו בוס להלבשה תחתונה

הערכות בחברה: מכירות המותג ב-1999 - 8 מיליון דולר

חברת דלתא גליל נבחרה כיצרן הבלעדי של הוגו בוס למוצרי הלבשה תחתונה באירופה. דלתא נבחרה לאחר סקר שוק מקיף, בו התמודדו מספר יצרני הלבשה תחתונה מאירופה וממדינות נוספות. דלתא תחליף את גיבור-סברינה, שייצרה את מוצרי הוגו בוס עד שנקלעה לקשיים.

זיכיון הייצור וההפצה של מוצרי ההלבשה התחתונה הוגו בוס באירופה הועבר לאחרונה לחברת שיסר מגרמניה, אחת מחברות הייצור והשיווק הגדולות באירופה. עם קבלת הזכיון ערכה שיסר, בתיאום עם הוגו בוס, סקר שוק לקביעת יצרן מותגי הוגו בוס לאירופה.

דלתא מייצרת מותגים בינלאומיים רבים, בהם: פולו רלף לורן, קלווין קליין, דונה קארן ואחרים. ההערכה הראשונית בחברה צופה מכירות בהיקף של 8 מיליון דולר במותג זה בשנת 1999.

סדרות ראשונות של ייצור ומכירות צפויות להתחיל כבר השנה. הוגו בוס היא אחת מחברות מותגי ההלבשה הגדולות בעולם, והיא עובדת עם זכיינים במדינות רבות.

מחזור המכירות של דלתא גליל עמד אשתקד על 320 מיליון דולר, %84 מהם לייצוא, וקרוב למחצית מכך לאנגליה, בעיקר לרשת מרקס אנד ספנסר.«מאת זהבה דברת«דלתא תחליף את גיבור-סברינה כזכיין הוגו בוס להלבשה תחתונה«הערכות בחברה: מכירות המותג ב-1999 - 8 מיליון דול