בתקופה הקרובה לא יהיה תקציב להכפלת מסילת הברזל בין
נהריה לבין הקריות, בשל ההקצבות המוגבלות שמעביר משרד
האוצר לרכבת. כך מסר ל"גלובס" מנכ"ל הרכבת, עמוס עוזני.
עלות הכפלת המסילה בין קריית מוצקין לבין נהריה תהיה 25
מיליון שקל.
לעומת זאת, אמר עוזני, כי הרכבת תשלים את הכפלת מסילת
הברזל בין קריית מוצקין לתל אביב, דבר שיאפשר את הפעלת
הרכבת הפרברית בין חיפה והקריות. כמו כן תשקיע הרכבת
בהקמת תחנה בחוף הכרמל, במבואות הדרומיים של חיפה, בתוך
כשנה. כיום, יש לרכבת בחיפה שתי תחנות בלבד - בעיר התחתית
ובבת גלים.
«מאת דוד חיון
«הרכבת תדחה הכפלת המסילה בין נהריה לקריות
«
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.