ועדת בן-דרור אישרה מועמדותו של דוד בלומברג - המיועד ליו"ר בסס"ח

אושר מינוי ראש צוות ההקמה של משרד התשתיות לדירקטור בחברת החשמל

ועדת בן-דרור אישרה היום (ב') את מינויו של דוד בלומברג לתפקיד דירקטור בחברה לביטוח סיכוני סחר חוץ (בסס"ח). בלומברג הוא מועמדו של שר התמ"ס, נתן שרנסקי, לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. השלב הבא יהיה אישורו על-ידי הדירקטוריון כיו"ר הבא, ולאחר מכן מינויו יובא שוב לאישור ועדת בןדרור, כמתחייב בחוק.

בלומברג כיהן בעבר כמנכ"ל בנק המזרחי וכמנכ"ל בנק טפחות.

בתוך כך, אישרה ועדת בן-דרור את מועמדותו של קובי כץ לדירקטור בחברת החשמל. כץ הוצע לתפקיד על ידי שר התשתיות, אריאל שרון. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים.

כץ מכהן כראש צוות ההקמה במשרד התשתיות וכיועצו של שרון. הוא מונה לתפקיד לאחר שרשות החברות הממשלתיות דרשה ממשרד התשתיות לכלול בדירקטוריון נציג מטעם המשרד. זאת, לאחר מספר שנים בהן לא היתה נציגות ממשלתית בדירקטוריון חברת החשמל. בעקבות מינויו של כץ נותרו שני מקומות פנויים בלבד בדירקטוריון החברה, שיכלול בסה"כ 21 חברים.

ועדת בן-דרור אישרה גם את מינויו של מנכ"ל משרד החוץ, איתן בנצור, לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת "האיגוד - חברה להעברת טכנולוגיה", שבבעלות משרד החוץ. כמו כן, אושר מינויו של רון אגרון לדירקטור בתעשייה האווירית. הוועדה גם אישרה מינוי שלושה דירקטורים חדשים לבית הספר למלונאות, תדמור - אביגדור הדר, יהושע דוידוביץ וצילה תמיר.

רונית גולדברג מונתה לדירקטוריון תמ"מ, חברה בת של אל-על, העוסקת באספקת מזון למטוסים. חיים צורי נבחר כדירקטור בחברה לפיתוח חוף אילת. «מאת דוד חיון «ועדת בן-דרור אישרה מועמדותו של דוד בלומברג - המיועד ליו"ר בסס"ח «אושר מינוי ראש צוות ההקמה של משרד התשתיות לדירקטור בחברת החשמל