השחקן אלון אבוטבול מככב בקמפיין לטויוטה קורולה שהכין פירסום יהושע שות'.
האסטרטגיה: קורולה כמכונית הנמכרת ביותר בעולם. מטרת הקמפיין: הצגת דגמי 98'. הרעיון הקריאטיבי: לא צריך לראות את הקורולה החדשה כדי לקנות אותה". בסרטון מזמין אבוטבול את הטויוטה החדשה בטלפון, מבלי לראותה.
אבוטבול נבחר לקמפיין כמי שמייצג את הטיפוס הישראלי ופונה לקהל היעד היאפי של בני 40-30. שכרו: כ-10 אלפים דולר. לצידו מופיעה השחקנית ברוריה אלבק. עלות הפקת הסרט: כ-100 אלף דולר. « «זה כן לטלפון «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.