טלעד חוזרת לשבת

במרכז השידורים שני סרטי קולנוע וישראל קטורזה * במאי תשודר רצועה דוקומנטרית לפני הצהריים * טלנובלה חדשה מארגנטינה

אתמול (שבת) היתה השבת האחרונה של רשת בתפקיד זכיין שלושת הימים בערוץ 2, והחל מהשבת הקרובה (2 במאי) עובר מקל השבת לידי טלעד, שתשדר 3 ימים - ראשון, רביעי ושבת.

השינוי מתבצע על פי תנאי הזכיון בערוץ 2, בהם נקבע כי הזכיינים מחליפים ביניהם פעם בשנתיים את ימי השידור השבועיים שלהם, ומחליפים את הזכיין שאחראי על השבת מדי שנה. בגלל הזיכיון להפקת שידורי משחקי הכדורגל שבידם, זז מעט מועד תחילת השבתות, וטלעד יקבלו את השבת מ-1 במאי עד 31 בדצמבר 99', ובסך הכל 8 חודשים.

שבת נחשבת ליום "קשה" עבור הזכיינים, כיוון שעליהם להשקיע בתוכניות בעלות אופי "חגיגי" שאינו חול, ועליהם לשדר תוכניות רלוונטיות גם בשעות שברגיל אינן מושקעות, כמו צהריים ואחה"צ.

לוח השבת של טלעד מורכב מתכנית בוקר לילדים, סידרה דוקומנטרית לפני הצהריים, טלנובלה בשעות הצהריים, ושני סרטי קולנוע (אחה"צ ובערב), כאשר ביניהם חוצץ שעשועון חדש בהנחיית ישראל קטורזה. את הקינוח מספקת סידרת אימה מיובאת.

השבתות נפתחות (08:00-11:00) עם מספר תוכניות תחת הכותרת "שוקו טלעד". בין התוכניות אנימציה, בסדרות "הדב רופרט", "החברים של ברני" ו"זמן דיסני". כמו כן, ישודרו המשחק "לינגו" ותוכניות אחרות. ב-4 השבתות של מאי תגיש את "שוקו טלעד" רוני אלון, ילדה בת 12, שמגישה את המסגרת בימי חול. היא תוחלף ב-3 בובות שעוצבו במיוחד לתוכנית: "שוקו", "טופי" ו"שלוק".

אחרי החזרה משידורי החינוכית (11:00-13:00), תגיש עינב גלילי מגזין ספורט- "בעיטת פתיחה"- שיירד ב-9 במאי עם סיום הליגה הלאומית. במקומה תעלה "קו התפר", סידרה תעודית בת 6 סרטים של במאים שונים כמיכה שגריר, לינה צ'פלין, ראובן הקר, דוד פישר ובוריס מפציר, שמתעדים את השנים מיציאת הסכם אוסלו לדרך ועד ימינו.

במהלך מאי משודרות בשעת הצהריים (13:30-14:30) ספיישלים של מופע של התנועטרון, ואחריהם שני פרקי הסדרה התעודית "הולדתה של אומה", על הקמת המדינה מ-1947-1950. קופרודוקציה של טלעד עם ערוץ ההיסטוריה האמריקני, בבימוי הרב קרוסני ובהנחיית פרופ' מרטין גילברט. הסידרה כוללת צילומי צבע נדירים משנות ה-50.

בצהריים תעלה טלנובלה ארגנטינית חדשה - "על כנפי התשוקה", בכיכובו של גוסטבו ברמודאס, שמציעה עירוב מוכר של כסף, אהבה, ותככים.

בשעה 16:00 תשודר סדרת הדרמה "בית המשפט", עם פטרישיה וויטיג ("שלושים ומשהו").

עד 9 במאי, כאמור, ישודר בין 17:35-20:00 משחק כדורגל בשידור חי. החל מה-16 במאי ישודרו סרטי קולנוע, כאשר במאי יהיו אלה שלושת סרטי "בחזרה לעתיד" (1, 2 ו-3) של רוברט זמקיס, עם מייקל ג'יי פוקס הבלתי נלאה.

אחרי מהדורת החדשות מעלה טלעד את השעשועון החדש "כולם שווים" עם ישראל קטורזה. השעשועון מבוסס על משחק ידע טריוויה בהשתתפות קהל. אחריו, עד ה-9 במאי כאמור, תשודר "הדקה ה-91".

את השבת סוגרים סרטי קולנוע. סרטי מאי הם: "ציפורים בניוטרל" הישראלי של גלית אשכול ואייל שיראי; "קופיקאט", עם סיגורני וויבר והולי האנטר; "הפריצה לאלקטרז", עם שון קונרי וניקולס קייג'; ו"ג'ק", של פרנסיס פורד קופולה, עם רובין ויליאמס ואחרים.«אביבה קרול«טלעד חוזרת לשבת«במרכז השידורים שני סרטי קולנוע וישראל קטורזה * במאי תשודר רצועה דוקומנטרית לפני הצהריים * טלנובלה חדשה מארגנטינ