יורוקום צפויה להיכנס לשותפות בקבוצת פרטנר בשיעור של %15

צפוי דילול באחזקות הצ'יסון ומת"ב; הצ'יסון תישאר בעלת השליטה בקבוצה

חברת יורוקום וקבוצת פרטנר ממשיכות את המו"מ על כניסתה של יורוקום לקבוצת המפעיל הסלולרי השלישי. ל"גלובס" נודע, כי יורוקום אמורה להיכנס כשותפה בשיעור של %15, על חשבון דילול באחזקותיהן של מת"ב והצ'יסון בקבוצה. במקביל להמשך המו"מ, מקפיאה קבוצת תפוז, בה חברה יורוקום, את ההליכים המשפטיים שתיכננה לנקוט כנגד זכיית פרטנר במיכרז.

המו"מ מתקיים בין השותפים בבנק הפועלים - שמואל דנקנר, שהוא גם יו"ר מת"ב, וטד אריסון ושותפו בישראל שלמה נחמה, השותפים בחברת יורוקום. נוסחת השותפות הנדונה היא ירידה של מת"ב באחזקות בפרטנר מ-%25.01 ל-%17.5, וירידה של הצ'יסון באחזקות מ-%57.5 ליותר מ-%50 כדי לשמור על השליטה בחברה. אלביט תמשיך להחזיק %17.5.

המבנה המקורי של פרטנר, כאשר טלקום פינלנד היתה כלולה בקבוצה, היה %40 להצ'יסון, %25 לטלקום פינלנד ו-%17.5 לאלביט ולמת"ב. הצ'יסון הסכימה לקחת על עצמה, לאחר פרישת טלקום פינלנד מספר ימים לפני הגשת ההצעה, את מרבית אחזקותיה, וכעת היא אינה מוכנה לוותר על השליטה.

מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן, צפוי להיכנס לתפקידו השבוע, באפריל, לאחר שחוזהו ייחתם סופית. בחברה טרם מונו סמנכ"לים והעובדים הכפופים להם ישירות. חברת מת"ב סירבה להגיב על הידיעה. «מאת אפי לנדאו «יורוקום צפויה להיכנס לשותפות בקבוצת פרטנר בשיעור של %15 «צפוי דילול באחזקות הצ'יסון ומת"ב; הצ'יסון תישאר בעלת השליטה בקבוצה «מאת אפי לנדאו «יורוקום צפויה להיכנס לשותפות בקבוצת פרטנר בשיעור של %15 «צפוי דילול באחזקות הצ'יסון ומת"ב; הצ'יסון תישאר בעלת השליטה בקבוצה