למל-גלזר זכה במיכרז על תקציב רשת מטרו

תקציב הפרסום של רשת מטרו קאש אנד קארי הועבר למשרד למל-גלזר. היקף התקציב ל-97' מוערך במיליון דולר. למל-גלזר זכו במיכרז, בו השתתפו גם המשרדים אזימוט, מדיה 88, ומשרד הפרסום קשר ישיר, שטיפל בתקציב עד כה. רשת מטרו ישראל, היא חברה בת בבעלות קואופ צפון היפר שוק ומטרו קאש אנד קארי העולמית מדרום אפריקה. הרשת מפעילה חנויות ענק המתמחות בחנויות מזון ולא מזון, בתחום הקמעונאי והסיטונאי. בכוונת הרשת להקים במהלך השנה 5 חנויות נוספות, בנוסף לחנויות שפועלות בקרית ים ליד הום סנטר, וברמת גן מול הקניון.

למל-גלזר קיבלו השבוע גם את תקציב הפרסום של נעלי טראק, בהיקף של 250 אלף דולר. נעלי טראק משווקות ע"י נעלי רון, וקמפיין חדש מתוכנן לצאת בחודש מרץ.

* בית הספר לפרסום עבודי ורשת גימל ישתפו פעולה בהפקת ג'ינגלים ובקידום רעיונות קריאטיביים. בתוכנית, שתשודר ב-18 בפברואר, זה יתארחו נציגי הסטודנטים בתוכנית של נתיב רובינזון. בתוכנית יוצגו עבודותיהם הקריאטיביות של תלמידים על רשת ג', והרעיונות ישמשו גם כתשתית לתוכניות חדשות בתחנה. «מיכל גרשון «למל-גלזר זכה במיכרז על תקציב רשת מטרו «