מגעים למיזוג פעילות שקם אלקטריק עם רשת א.ל.מ או בסט-ביי

לאחר שהתפוצץ ההסכם למיזוג רשתות סנסור ושקם אלקטריק

שקם אלקטריק מנהלת מגעים למיזוג פעילותה עם פעילות רשת בסט-ביי או א.ל.מ. כך מסרו ל"גלובס" גורמים בענף מוצרי החשמל. המגעים מתנהלים לאחר שהתפוצץ המו"מ למיזוג רשתות שקם אלקטריק וסנסור.

נודע, כי בעבר התקיימו מגעים בין רשת א.ל.מ לבין שקם אלקטריק, אולם אלה לא הניבו תוצאות.

מנכ"ל בסט-ביי, נריה שטראוכלר, הכחיש את הידיעה. לדבריו מעוניינת בסט-ביי להנפיק את מניותיה בבורסה.

א.ל.מ היא חברה פרטית בבעלות חברת מיני ליין הבורסאית (%50) וצבי אהרונוביץ (%50). אהרונוביץ, שהקים את הרשת, מנהל אותה. במסגרת א.ל.מ פועלים 16 סניפים, ובסוף החודש ייפתח סניף נוסף של א.ל.מ בפרוייקט השלום של עזריאלי בתל-אביב.

מנכ"ל מיני ליין, איציק פורת, הכחיש קיום מו"מ עם שקם אלקטריק.

ההסכם למיזוג רשתות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה סנסור ושקם אלקטריק התפוצץ בשל חילוקי דעות על סעיפים בחוזה.

שקם אלקטריק נמצאת בבעלות חברת שקם, הנמצאת בשליטת אלקו אחזקות. הרשת כוללת 23 חנויות, מהן 14 חנויות עצמאיות, והשאר בתוך סניפי שקם גלרי. רשת סנסור נמצאת בשליטת קבוצת עדן (%66) ואלקטרה מקבוצת אלקו אחזקות (%33). הרשת מונה 25 חנויות בפריסה ארצית. מחזור המכירות של שקם אלקטריק נאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה.

מחזור המכירות של ענף מוצרי החשמל נאמד בכ-3.5 מיליארד דולר בשנה. בשוק פועלות כ-500 חנויות, חצי מהן שייכות לכ-15 רשתות. הרשתות הגדולות בענף, מלבד שקם אלקטריק וסנסור, הן בסט-ביי, טרקלין חשמל, א.ל.מ, והמשביר לצרכן.

(ר' "עיתונים בארץ", עמ' 70) «מאת זהבה דברת «מגעים למיזוג פעילות שקם אלקטריק עם רשת א.ל.מ או בסט-ביי «לאחר שהתפוצץ ההסכם למיזוג רשתות סנסור ושקם אלקטריק «מאת זהבה דברת «מגעים למיזוג פעילות שקם אלקטריק עם רשת א.ל.מ או בסט-ביי «לאחר שהתפוצץ ההסכם למיזוג רשתות סנסור ושקם אלקטריק