נמשך מאבק הכוחות בראדא: ניסנזון מינה אחראי חדש למכירת מערכות הקטס

חברת ראדא דיווחה היום (ג') על מינויו של תא"ל (מיל') מאיר שריב לממונה על מכירת מערכות ה-CATS המיועדות לתחזוק מטוסים אזרחיים. שריב כבר היה הממונה על מכירת הקטס, והצליח למכור את המערכת לחברות דוגמת בריטיש אירווייז ואולימפיק. את שריב החליף ב-93' כממונה על השיווק הודי בשם רנדיפ גרוול, שנחשב למשווק מוצלח יחסית, ועבד לפני כן בחברת קונטיננטל.

חיים ניסנזון, מנכ"ל ראדא, סירב להתייחס לשאלה האם שריב מחליף את גרוול, ואמר כי או שהוא יחליפו, או שיתמנה מעליו, בכל מקרה כאשר החברה תמצא לנכון היא תמסור הודעה בנושא.

לפי ההערכות, גרוול היה זה שקישר בין ראדא לבין חברת אימג'נטיב הרשומה בגיברלטר והכוללת משקיעים הולנדים. החברה מחזיקה בכ-%20 ממניות ראדא ונמצאת במאבק קשה עם ניסנזון. ניסנזון לא היה מוכן למסור אם חילופי התפקידים קשורים לחלקו של גרוול בהבאת הקבוצה ההולנדית.

בינתיים גרוול נמצא בחופשה והוא לא פוטר מהחברה, ושריב עצמו מסביר כי ייתכן שהם יעבדו יחד או שיימצא לו תפקיד אחר. שריב הסביר כי ברור שבחברה לא מרוצים מהקשר בין גרוול לקבוצה ההולנדית, אבל לא ברור להם עדיין כי הוא פעל שלא לטובת החברה.

חברת אימג'נטיב מתכוונת להגיש בימים הקרובים תביעת דיבה בגובה של כמיליון שקל נגד חיים ניסנזון בגין התבטאות במסגרת ראיון שהעניק ל"גלובס" בשבוע שעבר, בו אמר כי "הוא אינו יכול לתת את החברה למי שהורשע במירמה של מאות אנשים". מקורב לרינק קמר, נציגה של הקבוצה ההולנדית, מסביר כי האיש לא הורשע בהולנד, וזוכה בערכאת ערעור גם בארה"ב, וכי אם ניסנזון לא יתנצל, תוגש נגדו התביעה. «יונתן נשיא «נמשך מאבק הכוחות בראדא: ניסנזון מינה אחראי חדש למכירת מערכות הקטס «