ננסי ברנדס הודה בעיסקת טיעון בחיוג לחו"ל תוך שימוש בקוד שאינו שלו

במסגרת עיסקת הטיעון, יתבקש ביהמ"ש להפנותו לעבודות שירות

המוזיקאי ננסי ברנדס הודה בבית משפט השלום בתל-אביב, במסגרת עיסקת טיעון, בעובדות כתב האישום שהוגש נגדו, שייחס לו קבלת דבר בתחבולה (בכתב האישום המקורי יוחסה לברנדס עבירה נוספת של קבלת דבר במירמה).

כמו כן במסגרת עיסקת הטיעון, נוספה לכתב האישום הפיסקה, לפיה "לאחר שהתגלו מעשיו, הביע הנאשם את חרטתו, התנצל על מעשיו ושילם את הפיצוי שנגזר ממעשיו". העבירה נעשתה בשנת 94'.

עוד נקבע בעיסקת הטיעון, כי בית המשפט יתבקש שלא להרשיע את ברנדס בעבירה, ולהפנותו לשירות המבחן, על מנת שזה ימליץ על ביצוע עבודות שירות.

השופט חנן אפרתי הפנה את ברנדס לשירות המבחן, וקבע כי לאחר קבלת התסקיר, יעתרו הצדדים בהתאם.

בכתב האישום שהוגש נגד ברנדס נאמר, כי בספטמבר 94' הוא פנה לאדיר חברה לשירותי תקשורת בינלאומיים בבקשה לחברו לשירות החיוג. ברנדס ביקש מאשת המכירות בחברה, כי תציג לפניו את רשימת הקודים הסודיים על מנת שיוכל לבחור מביניהם מספר קל לזכירה. הוא בחר לעצמו מספר, ושינן בזיכרונו מספר נוסף שהופיע ברשימת הקודים, אשר היה של חברת ר. שמי.

על פי כתב האישום, בספטמבר 93'-ינואר 94' השתמש ברנדס בקוד של חברת ר. שמי כדי להתקשר באמצעותו לחו"ל, מבלי לשלם עבור השיחות. החברה חוייבה בגין כך בסך של 20,736 שקל, ובעקבות חיובה זה, ביטלה את המנוי באדיר תקשורת.

התביעה טענה, כי במעשיו אלה קיבל ברנדס במירמה שיחות חינם לחו"ל בשווי כולל של למעלה מ-20 אלף שקל. (ת.פ 11381/97).- «מאת יצחק דנון «ננסי ברנדס הודה בעיסקת טיעון בחיוג לחו"ל תוך שימוש בקוד שאינו שלו «במסגרת עיסקת הטיעון, יתבקש ביהמ"ש להפנותו לעבודות שירות