סימטרון: הכפילה ההכנסות תוך שנתיים

הרווח הנקי גדל מ-808 אלף דולר ברבעון המקביל לכ-1.9 מ' ד' ברבעון האחרון

את הרבעון השלישי של 96' סיימה סימטרון עם שחיקה חדה ברווחיה בשל מחיקה חד פעמית, שביצעה במקביל לרכישת בעלות מלאה בחברת השיווק האמריקנית שלה. ברבעון האחרון של השנה סימטרון כבר קוצרת את הפירות של איחוד זה.

הכנסות החברה ברבעון עלו ב-%37 לשיא של 5.82 מיליון דולר, כאשר המכירות בארה"ב אחראיות ליותר מ-%25 מהכנסות החברה. הכנסותיה של סימטרון מיצוא גדלו ברבעון בקצב מהיר עוד יותר, של %50, והן תרמו 5 מיליון דולר מתוך הכנסותיה של החברה.

הגידול בהכנסות בא לידי ביטוי גם ברווח הנקי של החברה, שגדל מ-808 אלף דולר ברבעון המקביל לכ-1.9 מיליון דולר ברבעון האחרון.

סימטרון, שמפתחת מוצרי תיב"מ, לתכנון וייצור ממוחשב עבור יצרני מכניקה, נהנתה בשנתיים האחרונות מצמיחה מואצת, שאיפשרה לה להכפיל את הכנסותיה בתוך שנתיים, מ-9.1 מיליון דולר ב-94' ל-18 מיליון דולר השנה. יצוא הוא כמובן המנוע מאחורי צמיחה זו.

איחודה של חברת השיווק האמריקנית תרם לסימטרון ברבעון תוספת הכנסות של כ-800 אלף דולר, וגם בנטרולה צמחה החברה בשוק האמריקני.

סימטרון, אחד ממקורות הרווח העיקריים של כלל מחשבים - החברה האם שלה - הנפיקה את מניותיה בוול-סטריט במהלך 96', וגייסה כ-13 מיליון דולר נטו.

החברה מסיימת את השנה עם מאזן בריא בהרבה מנקודת הפתיחה של השנה, הונה העצמי גדל מ-4.9 מיליון דולר ל-21.2 מיליון דולר והוא מהווה %81 ממאזנה לעומת %49 ממאזנה בסוף 95'. «עמנואל תימור «סימטרון: הכפילה ההכנסות תוך שנתיים «הרווח הנקי גדל מ-808 אלף דולר ברבעון המקביל לכ-1.9 מ' ד' ברבעון האחרון