קבוצת השמירה תאבטח את "פעמוני היובל" תמורת מיליון שקל

מאות ראשי חברות מארה"ב יוזמנו לוועידת היובל באוקטובר

קבוצת השמירה זכתה במיכרז להפעלת מערך האבטחה באירוע המרכזי של חגיגות היובל, "פעמוני היובל". כך מסר מנכ"ל הקבוצה, יגאל שרמייסטר. היקף הפרוייקט כמיליון שקל. החברות שלהבת השמירה והשמירה טכנולוגיות מיגון, הנמנות עם קבוצת השמירה, יפעילו את מערך האבטחה, בנוסף למערך האבטחה של המשטרה וכוחות הבטחון.

שרמייסטר אמר, כי במיכרז השתתפו רוב חברות האבטחה הגדולות בארץ, שנדרשו לתנאי קבלה קשים. באירוע ישתתפו כ-500 מאבטחים, יוקם חדר חפ"ק מיוחד ובו ציוד משוכלל הכולל 4 רשתות קשר שונות, וזאת בנוסף ל-24 שערים לגילוי מתכות שיוצבו בכניסות.

מאות ראשי חברות רב-לאומיות, מהגדולות בעולם, ישתתפו בוועידת היובל לעסקים בראשות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שתתקיים בירושלים ב-15-13 באוקטובר.

דני גילרמן, יו"ר הוועדה הבינלאומית של הוועידה, ואיזי תפוחי, יו"ר בזק ושליחו המיוחד של רה"מ להשקעות, נפגשו בסוף השבוע בניו-יורק עם רונלד לאודר וסטיב פורבס, יושבי הראש המשותפים של הוועדה המייעצת האמריקנית לוועידה. בפגישות סוכמה רשימת המוזמנים האמריקנים, הכוללת את ראשי החברות הרבלאומיות הגדולות בארה"ב.

גילרמן אמר, שהמטרה היא להביא גם ראשי חברות אשר השקיעו ומעורבים בכלכלת ישראל, בנוסף לכאלה אשר עד היום לא נחשפו להזדמנויות העסקיות של ישראל ואף לא ביקרו בה. בפגישות הבטיחו לאודר ופורבס להירתם אישית למאמץ, להבטיח את הגעתם של עשרות ראשי חברות, ביניהם כאלה שיהיה זה ביקורם הראשון בישראל.«מאת זהבה דברת ואורה קורן«קבוצת השמירה תאבטח את "פעמוני היובל" תמורת מיליון שקל«מאות ראשי חברות מארה"ב יוזמנו לוועידת היובל באוקטוב