מבשלות קרלסברג ישראל, יצרנית בירה טובורג, תארח ותטיס חינם 100 ישראלים למשחק גמר אליפות אירופה בכדורסל לקבוצות אלופות, שיתקיים ב-24.4 ברומא. זה יהיה שיאו של מבצע קידום מכירות, שיימשך חודש שלם בכל רשתות השיווק ונקודות מכירת הבירה.
המבצע בנוי מסידרה מקבילה של פעילויות בשוק הקר והחם, ומכוון לקהלי המטרה הסובבים את הבירה בנקודות המגע השונות - הצרכן הסופי בבית, הצרכן ברשת השיווק, הצרכן בפאב והקמעונאי. המבצע הוא חלק מקמפיין בינלאומי של טובורג הדנית, שאימצה בשנים האחרונות את ענף הכדורסל והיא נותנת החסות העיקרית לאליפות אירופה בכדורסל.
על מנת להשתתף במבצע צריך לקנות שישיית בירה טובורג או קרלסברג. 120 מתקני כדורסל הוצבו השבוע בחנויות של רשתות שיווק ברחבי הארץ. הסלים הוצבו בבמות מיוחדות בסביבת תצוגת הבירות. כל מי שירכוש שישיית בירה יוזמן לנסות ולקלוע לסל. כל הצלחה תזכה את הקולע בכובע עם הלוגו הרשמי של האליפות או בכדורסל עם הלוגו. דיילות ומקדמי מכירות יקבלו את הקונים וידריכו אותם באשר למבצע. כל מתקני הכדורסל שהוצבו ברשתות יועברו בגמר המבצע לצרכנים. בכל סניף תתקיים הגרלה בין הלקוחות שתקבע מי יזכה במתקן הכדורסל.
בנוסף יתקיים שיתוף פעולה עם סוני, שתציב בפאבים את ה-PLAYSTATION - משחק הטלוויזיה החדש. כל מי שישתה טובורג בפאב יוכל לשחק במשחק ה-N.B.A ולהשתתף בהגרלת כרטיס טיסה לרומא. חברת ישפאר יבואנית סוני תשתף פעולה, ותעמיד לרשות המבצע 4 ערכות טלוויזיה שיוצבו בפאבים. מערכת אחת, ששווייה אלפי שקלים, תוגרל בין כל הפאבים המשתתפים ותוצב בפאב הזוכה. « «קמפיין חסות וקידום מכירות משולב בקרלסברג «
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.