ראומה ויצמן ביקרה את פצועי הפיגוע

שיפור במצבה של התינוקת, שני וינטר. אחת מהפצועות היתה חיילת תחת פיקודו של עזר ויצמן

מצבה של שני וינטר, התינוקת שנפצעה בפיגוע ביום שישי בת"א, משתפר מאוד, אך היא תישאר במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים דנה, להמשך הטיפול. לא ידוע עדיין מתי היא תשתחרר. כך מסר היום אביה, מיקי וינטר, לאשת נשיא המדינה, ראומה ויצמן, שביקרה אצל תשעה פצועים שעדיין מאושפזים בבית החולים.

בסיום ביקורה של גב' ויצמן במחלקה לטיפול נמרץ, יצאו מיקי ושני, ביחד עם אשת הנשיא והשיבו לשאלות כתבים. -מיקי וינטר, ששכל את אשתו ענת בפיגוע, שיבח את הטיפול הרפואי המסור בשני ואמר, כי היא חשה ככל הנראה הקלה בכאבים מהכוויות מהן היא סובלת בגב ובכפות הידיים. על פניה של שני ניכרו עדיין סימנים רבים של פציעות.

במהלך הביקור, ניגשה למיקי וינטר אזרחית, רות מיכאלי, והגישה לאב סוודר בצבע כתום שסרגה במיוחד עבור שני. היא אמרה, כי אין היא מכירה את המשפחה, אך הרגישה צורך להביא מתנה לאחר שחזתה בשני בטלוויזיה, כאשר היא מובלת לטיפול על-ידי שוטרת, דקות אחדות אחר הפיגוע.

ראומה ויצמן אמרה, כי כל אזרחי ישראל מרגישים קרובי משפחה של פצועי הפיגוע ורבים שאינם מכירים כלל את נפגעי הפיגוע, מגיעים לעודד ולבקר.

בבית החולים דנה ביקרה ראומה ויצמן גם אצל מירנדה מלמד, בת ה-9, המאושפזת במחלקה לכירורגיית ילדים. שעה קלה לפני כן, ביקרה את אמה רנטה, המאושפזת במחלקת כלי הדם בבית החולים איכילוב.

הפתעה ציפתה לאשת הנשיא, כאשר ביקרה באיכילוב את הפצועה מאיה אברהמי, אמו של שי, אף הוא פצוע, ששיכל בפיגוע את אשתו מיכל. מתברר, כי מאיה אברהמי היתה פקידה של הנשיא ויצמן בעת שהיה מפקד בסיס בחיל האוויר. גב' ויצמן המופתעת התקשרה ישירות לבעלה ששוחח עם הגב' אברהמי בטלפון הנייד ואיחל לה החלמה מהירה. « «ראומה ויצמן ביקרה את פצועי הפיגוע «שיפור במצבה של התינוקת, שני וינטר. אחת מהפצועות היתה חיילת תחת פיקודו של עזר ויצמן