ריט תגייס בארה"ב 19 מיליון דולר לפי שווי חברה של 70 מיליון דולר

האחים יהודה וזהר זיסאפל יחזיקו מניות בשווי 12.7 מיליון דולר לכל אחד

חברת ריט טכנולוגיות מקבוצת רד-בינת תנפיק 2.25 מיליון מניות בוול סטריט לפי מחיר של 9.5-7.5 דולר למנייה ותגייס סכום של 21-17 מיליון דולר. לאחר ההנפקה יעמוד ההון המונפק של ריט על 8.3 מיליון מניות. מכאן ששוויה לצורך ההנפקה עומד על כ-70 מיליון דולר (אחרי הכסף). בסך הכל מנפיקה ריט לציבור כ%27 מהון המניות. את ההנפקה יובילו בתי ההשקעות אונטרברג האריס ופנסילבניה מרצ'נט.

בעלי המניות הגדולים בריט הם האחים יהודה וזהר זיסאפל, בעלי השליטה בקבוצת רד-בינת. כל אחד מהשניים מחזיק ב-1.5 מיליון מניות המהוות כיום %24.5 מהון החברה. לאחר ההנפקה ידולל חלקו של כל אחד מהם ל-%18. על פי המחיר הממוצע בהנפקה יעמוד שווי המניות שבידי כל אחד מהאחים על 12.7 מיליון דולר. שאר המניות נמצאות בידי המנכ"ל, עופר בנגל, עובדי החברה, וקרנות השקעה שונות.

ריט שקמה בשנת 89' עוסקת בפיתוח וייצור של תשתיות כבילה למערכות תקשורת מחשבים, בעיקר מערכות ניהול לארונות תקשורת. מטה החברה ממוקם באיזור התעשייה ברמת החייל. החברה מתכוונת להגביר בעזרת כספי ההנפקה את פעילותה בחו"ל, בעיקר בארה"ב.

בשנתיים האחרונות פיתחה ריט מערכת הנקראת PairView, המיועדת לתחום הטלפוניה. המערכת מוצעת לחברות הטלפון, ואמורה לאפשר להן לנצל באופן יעיל יותר את תשתית כבלי הנחושת הקיימת. לאחרונה זכתה החברה בחוזה אספקה למערכת לחברת בזק.

את הרבעון הראשון של 97' סיימה ריט עם מכירות של 3.8 מיליון דולר, והפסד של 434 אלף דולר. זאת בהשוואה למכירות בסך 2.9 מיליון דולר והפסד של 192 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד. «עמי גינזבורג «ריט תגייס בארה"ב 19 מיליון דולר לפי שווי חברה של 70 מיליון דולר «האחים יהודה וזהר זיסאפל יחזיקו מניות בשווי 12.7 מיליון דולר לכל אחד