רייטינג מרץ: שוויון בין שילון לרשף

דודו טופז מוביל את דירוג התוכניות במשך 6 חודשים ברציפות, מאז תחילת העונה

תוכניתו של דודו טופז בשידורי קשת מובילה את דירוג הרייטינג של התוכניות הקבועות בערוץ 2, במהלך חודש מרץ, עם %32. בכך מוביל טופז את דירוג התוכניות במשך 6 חודשים ברציפות, מאז תחילת העונה, אם כי נרשמה לו ירידה לעומת חודש פברואר, בו דורג עם %36.

לפניו מדורגים שידור טקס בחירת מלכת היופי (רשת) שקיבל %40, ותוכנית הגמר של "פספוסים" (רשת) שקיבלה %36. התוכנית הרגילה של "פספוסים" (רשת) קיבלה %29.

שיוויון ברייטינג השיגו תוכניתיהם של רפי רשף (קשת) ושל דן שילון (רשת) בימי ה', שקיבלו %29 (לעומת %28 בפברואר). תוכניתו של שילון בימי ב' דורגה עם %28.

עבור רשף, שסיים את העונה החודש, זו ירידה לעומת רייטינג של %33 לו זכה במהלך פברואר 97'. בחישוב עונתי (נובמבר 96'-מרץ 97') זכה רשף לממוצע של %30.

עוד מבין התוכניות המיוחדות, תוכנית הגמר של "זהו זה" (רשת) קיבלה %28, כמו גם סרט התעודה "עכשיו אני" (רשת).

"העולם המופלא" (קשת) קיבל %27, ו"קטן עלינו" של רשת קיבל %26. "החרצופים" קיבלו %25, כאשר השידור החוזר שלהם בימי ג' דורג עם %12. "הערב עם אלי יצפאן" קיבל %24. "עובדה" של אילנה דיין קיבלה %21, ו"לילה גוב" דורגה עם %20.

בז'אנר ההפקה המקורית הסדרתית, מובילה "רמת אביב ג'" (טלעד) עם %27, "הפוך" (שידור חוזר של עונה ראשונה) של קשת קיבל %17, כמו גם "בת-ים-ניויורק" של קשת.

בשידורי האקטואליה, מובילה מהדורת החדשות של חברת החדשות עם %25, לעומת "מבט" בערוץ 1, שקיבל %16. מהדורות מיוחדות בעניין הפיגועים בנהריים ובתל-אביב, וביקור חוסיין, קיבלו רייטינג משתנה.

"אולפן ששי" קיבל %19, לעומת "יומן" של ערוץ 1 שדורג עם %12, "רואים עולם" של ערוץ 1 במוצ"ש קיבל %13.

תוכניות הבוקר בשני הערוצים אינן חוצות את רצפת %10 הרייטינג עליהם מדווחת טלסקר מדי חודש.

הסקר נעשה על-ידי טלסקר לפי הזמנת הרשות השנייה, כאשר במהלך החודש נסקרו 200 אלף משקי בית באוכלוסיה היהודית, באמצעות הטלפון, בשיטת זמן אמת. גודל הטעות הסטטיסטית עומד על %5.

בבדיקת נתחי הצפייה, נמצא כי פער הצפייה בין שני הערוצים בשעות הפריים עומד על %29 לטובת ערוץ 2, כאשר ערוץ 1 משיג נתח של %22 וערוץ 2 משיג נתח של %51. «אביבה קרול «רייטינג מרץ: שוויון בין שילון לרשף «דודו טופז מוביל את דירוג התוכניות במשך 6 חודשים ברציפות, מאז תחילת העונה