רשת סבארו תשכור עוד חמש חנויות למסעדות - תשלם עד %5.5 מהמחזור

חוזי השכירות - עד 20 שנה * יוחאי פלג: עברו הימים שבהם גבו קניונים 120-100 דולר למ"ר

רשת המסעדות האיטלקיות הכשרות סבארו שכרה, או עומדת לשכור, חמש חנויות של כ-500 מ"ר, וכן מנהלת מו"מ על עיסקאות נוספות. הרשת תשלם עד %5.5 מהמחזור. ברשת כיום 11 מסעדות. סבארו נמצאות בבעלות בחלקים שוים של יו"ר החברה יוחאי פלג ושל חברת קרדן מזון, מקבוצת קרדן, בשליטת יוסף גרינפלד ואבנר שנור.

כפי שפורסם במדור זה בשבוע שעבר, שכרה סבארו מדוד עזריאלי 160 מ"ר בקניון השלום, ב-48 דולר למ"ר לחודש, צמוד למדד, בחוזה לטווח ארוך. החברה החליטה לחתום רק על חוזי שכירות ל-20 שנה, 5 שנים ראשונות ועוד שלוש אופציות ל-5 שנים כל אחת, וזאת על פי התיקון בענין זה לחוק מס שבח.

מנכ"ל סבארו, עו"ד רן נמרוד, חתם או עומד לחתום על העיסקאות הבאות:

* קניון צומת סירקין פ"ת, בבעלות יעקב קאופמן (%45), טד ליבפלד (%45) וחברה אולימפיה: סבארו שכרה 145 מ"ר לפי %5 מהמחזור, ללא מינימום בדולרים. המסעדה תפתח ב-10 במאי.

* קניון רננים, רעננה, האחים עופר: סבארו שכרה 80 מ"ר, ב-%5.5 מהמחזור או תשלום מינימום לחודש, צמוד למדד, עם תוספת של %5 בשני המימושים הראשונים של האופציות.

* קניון הזהב, האחים גינדי, ראשון לציון: החברה עומדת לשכור 80 מ"ר, בתנאים דומים לאלו של קניון רננים.

* קניון חולון, לאומי ושות' ואלי אפרים: סבארו עומדת לחתום על חוזה לשכירת 80 מ"ר, ב-%5.5 מהמחזור.

* פאואר סנטר בצומת ירקון, עמוס לוזון: החברה עומדת לחתום על חוזה לשכירת 120 מ"ר, באחוזים מהמחזור, לא סוכם סופית, אך לא יותר מ-%5.5.

כן מנהלת סבארו מו"מ על העיסקאות הבאות:

* בית ש.א.פ, איזור הבורסה בר"ג: מתנהל מו"מ לשכירת 120 מ"ר מחברת ש.א.פ, בבעלות אהרון ודני פז, התנאים עדיין לא סוכמו.

* קניון מנחת, ירושלים, דוד עזריאלי: סבארו מבקשת לשכור כ-100 מ"ר, אך אינה מוכנה לשלם את המחיר שדורשת הנהלת הקניון. בימים אלו סגרה את הסניף ברחוב יפו פינת בן-יהודה בירושלים, 40 מ"ר, אחרי שבעל הנכס, נפתלי גולדשמידט, דרש 170 דולר למ"ר לחודש, במקום 100 דולר למ"ר עד עתה.

* נמל התעופה בן גוריון: סבארו תגיש השבוע הצעה למכרז לניהול המסעדה באולם הנוסעים הנכנסים, כ-50 מ"ר. צפויים מתחרים נוספים.

* בתי חולים: החברה מנהלת מו"מ לשכירת שטחים למסעדות קטנות או דלפקים בכמה בתי חולים, בעיקר לשימוש המבקרים.

היו"ר פלג אמר לגלובס: "עברו הימים שבהם יכלו הקניונים להכתיב לרשתות דמי שכירות גבוהים. אנחנו משלמים %4.5-%5.5 מהמחזור, ולא יותר מ-48-45 דולר למ"ר לחודש, וגם זאת רק במקומות מרכזיים, עם זכות שימוש ברחבת-מזון מרכזית. ללא רחבה, נשלם הרבה פחות".««רשת סבארו תשכור עוד חמש חנויות למסעדות - תשלם עד %5.5 מהמחזור«חוזי השכירות - עד 20 שנה * יוחאי פלג: עברו הימים שבהם גבו קניונים 120-100 דולר למ"