שותף חדש לפרסום ליניאל: גלי הוס

המשרד ייקרא ליניאל הוס DDB %בין לקוחות המשרד: הנקלסוד, דיגיטל, פולקסווגן, ועוד

לפרסום ליניאל DDB הצטרף שותף חדש: המעצב הגרפי גלי הוס. הוס ישמש כמנכ"ל משותף בחברה, ויהיה אחראי על הניהול הקריאטיבי. המשרד יקרא מעתה: "ליניאל הוס DDB".

הוס היה בעבר המנהל הקריאטיבי של ליניאל במשך כחמש שנים. בשנים האחרונות עבד כמעצב עצמאי.

אפרים ליניאל אמר היום לגלובס: "המשרד גדל, והרגשתי שאני צריך עוד מישהו שיעזור בניהול, כשותף בתחום שמשלים אותי, ולא בתחום שחופף להתמחות שלי. הכנסתי שותף מתחום הקריאטיב, כי בליגה שלו, הכניסה היא בדרך כלל על בסיס שותפות. היתרון הוא שאני מכיר אותו היטב מהעבודה כמנהל הקריאטיבי של המשרד. זה לא מישהו שבא מבחוץ". ליניאל סירב למסור מה יהיה שיעור האחזקות של הוס במשרד.

בהתייחס למעמדו של אורי לברון, המנהל הקריאטיבי הנוכחי של פרסום ליניאל, אמר אפרים ליניאל: "לא ברור עדיין מה יקרה. עוד לא ישבנו לדון בנושא עם לברון, אם כי איני רואה בעייתיות בכך שלברון יפעל כמנהל קריאטיבי תחת הוס".

יצויין, כי פרסום ליניאל, המשולב בסוכנות הבינלאומית DDB, עדיין מנהל מו"מ מול הסוכנות למכירת אחזקות במשרד. כיום מבצעת הסוכנות הערכות שווי של המשרד הישראלי, ומדיניות הסוכנות גורסת רכישה של לכל הפחות %20 ולכל היותר - %60.

עם לקוחות ליניאל נמנים: קווי זהב, הנקל סוד, דיגיטל, פולקסווגן, תמ"י (חלקי) ועוד. למשרד שלוחה גם בחיפה. היקף הפעילות של שני המשרדים יחד הסתכם בשנת 96' בכ-18 מיליון דולר, זאת בהשוואה לכ-14 מיליון דולר אשתקד. «ורד שרון-ריבלין «שותף חדש לפרסום ליניאל: גלי הוס «המשרד ייקרא ליניאל הוס DDB %בין לקוחות המשרד: הנקלסוד, דיגיטל, פולקסווגן, ועוד