תוכנה לעניין הפכה לבעלת עניין בקו מנחה

החברה היא המתחרה העיקרית של קו מנחה בתחום של אספקת שירותי מידע בורסאיים

-חברת תוכנה לעניין, המתחרה של קו מנחה בתחום אספקת שירותי מידע בורסאיים, השלימה בסוף אוגוסט רכישה של %5.3 ממניות קו מנחה והפכה בכך לבעלת עניין בחברה. בין שתי החברות שוררת מזה שלוש שנים תחרות חריפה, לאחר שתוכנה לעניין החלה לנגוס בפעילותה העיקרית של קו מנחה, שפעלה עד לפני מספר שנים כמונופול בתחום זה.

יובל גולן, מנכ"ל חברת תוכנה לעניין, מסר ל"גלובס", כי מטרתו היא שתוכנה לעניין תגדיל את מעורבותה בתחום הפצת מידע ותקשורת בכלל והפצת מידע בורסאי בפרט. לדבריו, במסגרת זו מקיימת תוכנה לעניין שותפות עיסקית עם "בזק זהב", ובעבר רכשה תוכנה לעניין את חברת "גרף עסקי", לשעבר חברה בת של רויטרס, שעסקה אף היא בהפצת מידע בורסאי, באמצעות לוויין.

עכשיו, כאמור, הפכה תוכנה לעניין לבעלת עניין בקו מנחה. יודגש, כי אחזקה בסדר גודל כזה, ואף גבוה ממנו, אינה מאפשרת לתוכנה לעניין למנות דירקטורים בחברת קו מנחה. גולן הוסיף, כי רכישת %5.3 ממניות קו מנחה אינה בהכרח סוף פסוק, וכי ייתכן שהחברה בניהולו תרכוש מניות נוספות של קו מנחה בעתיד. «שלמה פרידמן «תוכנה לעניין הפכה לבעלת עניין בקו מנחה «החברה היא המתחרה העיקרית של קו מנחה בתחום של אספקת שירותי מידע בורסאיים