תקציב שעוני פנדי והוגו בוס נמסר לצרפתי-שטרנשוס-זמיר

בנוסף לתקציב טאג-הוייר, המטופל במשרד * ההיקף הכולל של תקציבי שלושת המותגים - כמיליון דולר ל-97'

צרפתי-שטרנשוס-זמיר קיבלו את הטיפול בתקציב הפרסום של שעוני הוגו בוס ופנדי (FENDI). השעונים משווקים בישראל על ידי חברת גמי, המחזיקה בזיכיון לשיווק שעוני טאג-הוייר, שיצאו לפני כשבוע במסע פרסום באמצעות צרפתישטרנשוס-זמיר.

גבי ברבי, מנכ"ל גמי תכשיטים מסר כי תקציב הפרסום של שלושת המותגים צפוי להגיע בשנת 97' למיליון דולר. לדבריו, קבלת הזיכיון לשלושת המותגים מאפשרת לחברה להציע מיגוון רחב של שעונים לקהלי יעד מגוונים.

שייקה זוהר, מנהל השיווק של גמי תכשיטים, אמר כי שלושת המותגים יפורסמו בעיקר בטלויזיה ובעיתונות, וכן באמצעות פרסום במקומונים, שנועד לגבות את 50 החנויות המוכרות את השעונים ברחבי הארץ.

* שירה שקולניק, מטפלים בתקציב הפרסום של בית הספר ליין ביפו. התקציב, בהיקף של 100 אלף דולר, יטפל בכל הפרסומים במדיה וכן בהפקת חומר הסברתי על פעילות בית הספר, המנוהל על ידי יאיר היידו.

* פנאי-טק חולון, רשת המרכזים הקהילתיים של עיריית חולון, יוצא בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום אנזי נתן ושות'. עיריית חולון בחרה בשם פנאי-טק מתוך כוונה ליצור תדמית חדשה וליצור בידול מהמרכז הקהילתי בגלגולו הקודם - המתנ"ס. במסגרת התפיסה החדשה, השקיעה העירייה בשנה וחצי האחרונות למעלה מ-12 מיליון שקל בשיפוץ מבני פנאי-טקים בעיר, והתהליך עדיין בעיצומו.

* רשת הריהוט והעיצוב הבינלאומית אי.די.דיזיין מדנמרק, יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף של 700 אלף דולר, תחת הסיסמא: "כך קונים רהיטים בחו"ל". גלר-נסיס מטפלים בתקציב. במרכז הקמפיין עומדת התפיסה של חדרים מרוהטים ומאובזרים עד לפריט האחרון. מסע הפרסום יכלול מודעות בעיתונים ושילוט חוצות. תקציבאית שושי אינציגר, מנהל קריאטיבי דני זילברמן, קופירייטר ערן לנדאו, ארטדירקטור מירב קורן. «מיכל גרשון «תקציב שעוני פנדי והוגו בוס נמסר לצרפתי-שטרנשוס-זמיר «בנוסף לתקציב טאג-הוייר, המטופל במשרד * ההיקף הכולל של תקציבי שלושת המותגים - כמיליון דולר ל-97'