לוריאל תשקיע 7 מיליון שקל בהחדרת מותג האיפור האמריקני "מייבלין"

תקציב הפרסום של מייבלין ל-מק'קאן קשר-בראל

לוריאל ישראל תשקיע בהחדרת מותג האיפור האמריקני הפופולארי "מייבלין" 7 מיליון שקל. המותג מושק בימים אלה וישווק בשרות עצמי ב-300 נקודות מכירה בארץ.

מייבלין נוסדה בארה"ב ב-1915 ונרכשה ע"י קונצרן לוריאל ב-1996, תמורת 660 מיליון דולר. מחזור המכירות של המותג בשנת 1998 עמד על מיליארד דולר.

המותג "מייבלין ניו יורק" משווק באלפי נקודות מכירה בארה"ב וב-60 מדינות נוספות בעולם. סידרת האיפור של החברה כוללת 149 מוצרים בכל קטגוריה באיפור: תכשירי איפור לפנים, לעיניים, לשפתיים ולציפורניים.

לפני כשנה השיקה לוריאל ישראל את סידרת האיפור של לוריאל מייק אפ בארץ. החדרת מייבלין תעמיק, לדברי מנהלי החברה, את אחיזתה בשוק האיפור האיכותי בהפצה רחבה. כיום מחזיקה לוריאל בנתח של כ-%10 משוק מוצרי האיפור עם לוריאל מייק אפ. החדרת מייבלין תאפשר ללוריאל לנגוס בנתח שוק נוסף, ולהגיע בתוך 3 שנים לנתח של כ-%35 משוק האיפור בשירות עצמי.

שוק האיפור בארץ מסתכם בכ-300 מיליון שקל במחירים לצרכן. קונצרן לוריאל נחשב לתאגיד הקוסמטיקה הגדול בעולם, עם היקף מכירות כולל של 13 מיליארד דולר ב-1998.

תקציב הפרסום של מותג מייבלין נמסר למשרד מק'קאן קשר-בראל. מק'קאן אריקסון, סוכנות הפרסום המחזיקה כמחצית ממניות קשר-בראל, מחזיקה בתקציב לוריאל בעולם. בארץ מתחלק תקציב לוריאל בין גיתם-BBDO ואריאלי-פובליסיס. הקמפיין של מייבלין, בכיכובה של דוגמנית העל האמריקנית כריסטי טרלינגטון, יכלול מודעות צבע במגזיני נשים ובעיתונות יומית. המודעות יופיעו בסדרות ומציגה תמונה הממוקדת באותו איזור בפנים.על פי שלוש קטגוריות: עיניים, שפתיים וציפורניים. כל מודעה פותחת בטיזר: MAYBE ITS HER EYES/LIPS/NAILS רק במודעה הרביעית ייחשף שם המותג: MAYBE ITS MAYBELLINE NEW YORK. כמו כן, יעלה הקמפיין הראשון בטלוויזיה, סרט פרסום אשר יציג את המוצר "אקספרס פיניש" - לק המתייבש תוך 60 שניות בלבד.

מדי חודש יפורסם בטלוויזיה מוצר אחר בכל אחת מהקטגוריות: עיניים, שפתיים, ציפוניים ופנים