מוצר של אלדין זכה בפרס בחירת העורכים של פי.סי מגזין

מגזין המיחשוב היוקרתי פי.סי מגזין העניק לתוכנת eSafe של חברת אלדין הישראלית את בחירת העורכים (Editor s Choice) כתוכנת האבטחה הטובה ביותר באינטרנט. בהשוואה שערך המגזין בין תוכנות אבטחה שונות, גברה eSafe על מוצריהן של מספר חברות, ביניהן Network Associates, אחת השחקניות הגדולות בתחום אבטחת המידע.

המגזין קבע, כי המוצר מכסה את כל ארבעת האלמנטים החיוניים לאבטחת מידע: הגנה מפני וירוסים, הגנה מפני יישומים ונדלים, סינון תוכן ו"הגנה על מחשב המשתמש מפני שינויים". קהל היעד של התוכנה הוא אירגונים ומשתמשי אינטרנט.

חברת אלדין מתל אביב, הנסחרת בנסדא"ק, עוסקת בתחום האבטחה באינטרנט והגנה על תוכן דיגיטלי. מוצרי החברה כוללים אמצעי הגנה לתוכנות בתחום הרישוי, האבטחה וההפצה, מערכת תוכנה לרישוי תוכנות ואמצעים לאבטחה וזיהוי באינטרנט. קו מוצרי eSafe פותח על ידי חברת אלישים הישראלית, שאותה רכשה אלדין בסוף 98' ב-23 מיליון דולר במזומן ובמניות.

אלדין מחזיקה משרדים בארצות הברית בשיקגו, ניו יורק, וסיאטל, בבריטניה, הולנד, גרמניה, יפאן וישראל. לחברה רשת של כ-50 מפיצים.« אלה יעקבי « מוצר של אלדין זכה בפרס בחירת העורכים של פי.סי מגזין «