שני קניונים חדשים נפתחים במקביל בפתח-תקוה

בכניסה לעיר ייפתח "הקניון הגדול", בהשקעה של 70 מיליון דולר; "מרכז אם המושבות" בצפון העיר ייפתח בהשקעה של 10 מיליון דולר

בפתח תקוה נפתחים, במקביל, שני קניונים חדשים. מחר (ג') ייפתח בכניסה לעיר "הקניון הגדול", של נכסי אזורים, שופרסל ותיאטראות ישראל, שמצטרפת זו פעם ראשונה כשותפה לקניון בארץ. קניון זה אמור, לדעת מקימיו, לשנות משמעותית את מפת הצרכנות בגוש דן בישובים פתח תקוה, רמת גן, ראש העין, גבעת שמואל, קריית אונו וישובי הסביבה.

הקניון הגדול מונה 120 בתי עסק ושטחי מסחר בגודל של 24 אלף מ"ר נטו, %50 יותר מקניון איילון ברמת גן או קניון רמת אביב. הקניון הוקם בהשקעה של כ-70 מיליון דולר. הוא ממוקם על דרך ז'בוטינסקי בכניסה הראשית לפתח תקוה, מול בית החולים בילינסון.

מהנהלת הקניון נמסר כי למרות המיתון נוצרו ביקושים גדולים לשכירת שטחים הן מצד הרשתות הגדולות והן מצד סוחרים ותיקים בפתח תקוה. תמהיל העסקים, שתוכנן ושווק ע"י אריה קופילד, כולל, נוסף על 8 בתי קולנוע, גם מרכז לתרבות הפנאי והבידור "עולם המשפחה" על שטח של 2000 מ"ר. במרכז אטרקציות בידוריות לכל המשפחה. במקום מתוכנן גם חרוט ענק עליו ניתן לטפס מקומת המרתף ועד לגג הקניון.

עיצוב הפנים של הקניון נעשה בידי האדריכל הקנדי לי ספיקמן. בקניון כ-2,000 מקומות חניה והיזמים מתכננים הקמת גשר להולכי רגל מעל הכביש הראשי שיקשר את הקניון לבית החולים בילינסון.

ארבעת העוגנים הגדולים בקניון מהווים כמעט מחצית משטחו והם: היפרכל של שופרסל על שטח של כ-2,950 מ"ר, המשביר לצרכן - כ-4,500 מ"ר, ניו פארם ותיאטראות ישראל. במקום גם חנויות של רשתות אופנה בהן: מנגו, קסטרו, זארה, כיתן גולף, דפנה, בתי קפה גדולים וכן מרכז מזון מהיר.

וב-1 בספטמבר ייפתח "מרכז אם המושבות" בפתח תקוה, בבעלות החברה לנכסים ולבניין. מדובר במרכז קניות ועסקים בשכונת אם המושבות החדשה בצפון העיר. שטח המרכז 7,400 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-10 מיליון דולר, כולל חנויות, מרפאה אזורית של קופ"ח כללית, משרדים. את המרכז מנהלת חברת הון. חנות העוגן של הקניון תהיה זיל וזול של קו אופ הריבוע הכחול, כן ייפתח בה בית מרקחת ניו פארם.« זהבה דברת « שני קניונים חדשים נפתחים במקביל בפתח-תקוה « בכניסה לעיר ייפתח "הקניון הגדול", בהשקעה של 70 מיליון דולר; "מרכז אם המושבות" בצפון העיר ייפתח בהשקעה של 10 מיליון דולר